Tämä on keskustelu NHL 12 -peliapu [PS3], PS3-peliapu alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Moro! eli tarjosin nhl12 hutissa parista bostonin pelaajasta ja joku toinen tarjoili kanssa. no 1000ea pucksin kohdalla näytti että kaveri ...
Moro! eli tarjosin nhl12 hutissa parista bostonin pelaajasta ja joku toinen tarjoili kanssa. no 1000ea pucksin kohdalla näytti että kaveri ei enää tarjonnut ja sain sen kortin. noh tarjoilin muistakin pelaajista sitten koitin painaa bostonin pelaajista että saisin siirrettyä ne kokoonpanoon ne ei ollukkaan mun pelaajia. no ei siinä mitään kunnes huomasin että mulla oli lähtenyt se 2k rahaa eikä pelaajia ole missään. mitä ******?? |
Ja TAAS sama ***** toistuu brent burns 1300 tarjosin no eipähän näy ***** missään ******* ja rahat meni voi morjens! |
voiko joku auttaa :/ kun menen huttiin sieltä on aina 4 pelaajaa menny kokoelmaan mun line upeista ja joudun aina laittamaan ne takaisin sama tapahtuu aina matsin jälkeen... ostin nämä pelaajat huutokaupasta liittyyköhän se mitenkään siihen... tätä on tapahtunut viime aikoina ja samalla kun tämä ongelma tuli huomasin etten saa matseista rahaa vaikka pelaan niitä...joku auttakaa |
Lukekaa HUT ketjua.. Löytyy Turnaukset ja peliseura otsikon alta. |
Tänään pelailin nhl12 ja lopetin vähäksi aikaan ja sitten ku tulin takaisin pistin pelin pleikan sisään ja peli näyttää vaan mustaa ruutua. voin kuitenkin painaa ps nappia menemään pois pelistä. eli peli ei mene päälle... Naarmuja ei ole ollenkaan CDeessä. |
Miten tuossa pelissä luistellaan vauhdikkaammin?? Pitääkö sitä L3 "naputtaa" samalla kun luistelee vai riittääkö se että pitää pohjassa? |
Tietääkö kukaan, miksi NHL 12:n grafiikat näyttävät meillä aivan hirveiltä? Ihan kuin resoluutio olisi jotain 640x480. Olen muuttanut PS3:n omat asetukset niin, että sen pitäisi skaalata kaikki pelit FullHD-tarkkuudelle. Muut pelit näyttävät aivan hienoilta, eli normaaleilta. Pystyykö tuolla pelissä esimerkiksi jotenkin säätämään resoluutiota tai muita näyttöasetuksia, vai missä voisi olla vika? Onko kukaan muu aikaisemmin törmännyt tällaiseen? PS3 on yhdistetty televisioon sillä kaapelilla, joka PS3:n mukana tuli, eli se ei todellakaan ole mikään HDMI-kaapeli. En jaksa uskoa, että kaapelilla on kuitenkaan juurikaan merkitystä tässä asiassa, koska grafiikat on aivan mössönä, jonka lisäksi muut pelit näyttävät normaalilta. |
Mortonki. |
Mistäköhän löytäisin sm-liiga pelaajien taitotasot? En siis omista tätä peliä, vaan vanhemman nhllän, johon haluaisin luoda sm-liiga joukkueita. Löytyykö mistään täydellistä listaa? |
Hei, onko kenellekään tullut eteen seuraavanlaisia ongelmia NHL 12-peliä pelatessa? |
Ihan ***** typerä kysymys tulossa, eikä edes kuulu tähän ketjuun.. Mutta voisiko joku antaa ea:n sähköpostin mulle kun en sitä itse mistään löydä! Pakko pistää palautetta vaikkei se varmaan mitään autakkaan, mutta en ole saanut kolmesta viime turnauksesta yhtään turnausbonusta!! |
Painat kerran niin se spurttaa. Tosin jos painelet koko ajan niin sitte se ei enään jaksa, en oo kyllä varma kun tässä ei oo enään sitä kunto mittaria niinkuin NHL 08 oli. |
"Lada ferrarin lisävarusteilla!"