Hintoja laskettu ja listaa päivitetty.
Tämä on keskustelu 2010 FIFA World Cup South Africa, PS3 - Pelit alueella, joka on osa-alue PlayStation Kauppa-alue alueella: Viestin lähetti alunperin Cathode Minulle on ihan sama mistä maasta se peli tulee ja itsellä se ulkomailta tilaamisen mahdollisuus on ...
Cathodelle:
Vertaat käytettyä ja uutta peliä aika radikaalisti, varsinkin kun kyseessä on kuitenkin näin uusi peli. Ikään kuin peli olisi huonontunut tai pilaantunut, kun se on käynyt koneessa pari kertaa. Mutta niinhän se menee että ostettaessa tuotteen, sen arvo laskee samantien kun sen saa itselleen. En kuitenkaan myy peliä kalliimmalla, vaan paljon halvemmalla mitä se Suomessa maksaisi. Ja vielä kun katsot threadia tarkemmin niin huomaat että kyseiset pelit ovat myös tarjolla vaihtoon. Eli en yritä tyrkyttää pelejä kenellekään (sinun mielestäsi) ylihintaan.
Puhut nyt omista kokemuksistasi. Jotkut eivät välttämättä ole ikinä edes tilanneet ulkomailta ja näin ollen pitää Suomesta tilaamista yksinkertaisempana tai helpompana vaihtoehtona. Jolloin tosin joutuu maksamaan peleistä vähän enemmän mitä ulkomailta tilattaessa.
Kaikille:
Myyntihinnat ovat Suomen hintoja huomattavasti edullisempia. Jos mielestäsi hinnat ovat liian korkealla, tarjoa rohkeasti jotakin pelejä vaihdossa.
Buzz! TV Visa -->Mirror`s edge+vähän rahaa.
Mirror's Edgelle ei valitettavasti löydy kiinnostusta.
Lisää pelejä lisätty listaan.
Ninja Gaiden sigma 2 <----> Army Of Two - 40th Day?
"I'm not going to take back my words. That's my ''Way of the ninja''.
♫ Minun Youtube kanava ♫
Ninja Gaiden Sigmalle ei löydy kiinnostusta.
Hintoja laskettu.
Hintoja laskettu.
vaihdatko assasin creed 2 ---> white knight chroniclesiin
Ei ole kiinnostusta White Knight Chroniclesille. Kiitos tarjouksesta.
Listaa päivitetty.
Päivittelyä
Assassin's Creed 2 kiinnostaisi, jos hinta 20 € + postikulut.
Ei lähde Assassins Creed 2 20€:lla. Siitä on tarjottu Modern Warfare 2 vaihdossa (neuvottelut kesken), josta olen enemmän kiinnostunut.
Muutaman pelin hintaa taas samalle laskettu.
Hintoja laskettu.
Hintoja laskettu
Olen kiinnostunut modern warfaresta sekä gta lisäepisodeista. Kiinnostaisko jompaa kumpaa vaihto Fear 2 tai UFC 09 ja hinnasta vähän pois tyyliin 10e/peli?
T:Aleksi