Tämä on keskustelu Nettiyhteys mokkulan avulla PS3:lle?, PS3-verkkoasiat alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin uustolli Kuulostaisi siltä että mokkula on lukittu toimimaan vain dna kortilla, jos oikein ymmärsin. Niin ja ihan ...
Mahdollisesti, mutta pointtihan olikin että. Puhelimella DNA jako onnistui moitteetta kun ruklasi IP-asetuksia aikansa. DNA jako vain ei toiminut DNA:n mokkulalla. Nyt se taisi tulla oikein |
Last edited by Zeims; 18.09.2009 at 06:45. Syy: lisäys
Missä vika???? |
Pääsetkö PS3:n selaimelle nettiin, mutta PSN ei vain toimi? Katsopa läpi Verkko-FAQ ensin, ja kerro sitten FAQ:ssa pyydettyjä lisätietoja, esim. mitä PS3:n verkkotiedot näyttävät? |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Pääsen PS3:n selaimelle nettiin,mut toi PlaystationNetwork ei päästä kirjautumaan sisään. |
Vaikuttaisi siltä, että Windowsin palomuuri estää PSN yhteyteen tarvittavien porttien sisäänpäin tulevan liikenteen. Varmista, että Windowsissa on UPnP palvelu päällä: |
Jotkut oli jokin aika sit kyselly siitä A-Linkin WNAP boksista. Jos on mokkula ja vituttaa se verkkopiuhalla riuhtominen niin kannattaa tuo laatikko hankkia. Itse hankin viikko sitten verkkokauppa.com:sta saatanalliseen 66,6 euron hintaan (sisälsi postikulut) ja ollut enemmän kuin tyytyväinen. |
Jos minulla on mokkula netti niin pääsenkö minä pleikal nettiin jos laitan koneeseeni Wi-Fi usb palikan? |
Pelaan nyt: NHL 11, F1 2010, Fight Night Round 4, Batman:Arkham Asylum, Assassins Creed 2, Read Dead Redemption
Odottelee: COD:Black Ops
Kyllä, jakamalla mokkulayhteys Windowsissa. Edellytyksenä on, että Wi-Fi palikkasi pystyy toimimaan access point-tilassa ja että mokkula-modeemisi ajuri tukee yhteyden jakamista. Tästä ketjusta infoa löytyy esim. tästä viestistä. ja muualtakin. Kannattaa lukea siis ketjun aiemmat viestit läpi. |
Myös D-Link 655 ja 8xx -sarjan reitittimissä saa 3G -mokkulan skulaamaan. Nettifoorumeiden mukaan tosin voi olla kranttu mokkulan suhteen joten tarkkuutta vaaditaan. |
Netissä pelaaminen toimii sillä tasolla mitä nyt mokkulan kanssa voi toimia. Itse olen enemmän kuin tyytyväinen tuohon pömpeliin. Mitä nyt on pleikkarilla tehny niitä yhteystestejä niin melkolailla yli kahden megan latausnopeutta näyttää (mokkula on 5 megasella linjalla) |
Terve! |
Googlella kun selailet niin varmasti sellaisen jostain löydät. Se maksaa vaan jo niin paljon, että sinuna miettisin uudelleensisustamista tai langattomuutta. Jäi vähän epäselväksi haluatko käyttää mokkulaa, mutta jos haluat niin tässäkin threadissa mainittu modeemi olisi ehkä se fiksuin vaihtoehto. |
Aiemmin oli paljonkin tässä tredisssä keskustelua mokkulan käytöstä PS3 nettipeleissä. |
:D zeroDignity :D
Laughing out loud since 2005
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Taistelin läppärin ja ps3:n yhdistämisen kanssa nettitikulla ja kolmella eri ethernetkaapelilla, pleikka sekä läppäri valitti koko ajan et kytke ethernet kaapeli, monen tunnin ja hirveän säädön jälkeen menetin hermoni ja tökkäsin nettitikun pöytäkoneeseen ja siitä ethernet kaapelin pleikkaan nii alko pelittää samantien ilman mitään asetusten muutoksia (tietysti jaoin verkkoyhteyden). tiedä sitten johtuiko läppärissa olevasta vistasta kun pöytäkoneessa on xp nii alko heti pelittää, tietysti voi johtua myös läppärin verkkokortista, eli te jotka ette saa toimimaan läppärin kautta niin kokeilkaapa pöytäkoneesta jos mahdollista. |