Tämä on keskustelu PSN-kiertokirjeet ja phishing-sähköpostit (Lue ketjun ensimmäinen viesti myös!), PS3-verkkoasiat alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Juu. Tämä sama viesti tuli eräältä käyttäjältä joka häippäsee kaverilistalta heti kunhan saan pleikkarin avattua. Mikä ihme siinä on kun ...
Juu. Tämä sama viesti tuli eräältä käyttäjältä joka häippäsee kaverilistalta heti kunhan saan pleikkarin avattua. Mikä ihme siinä on kun Toukot ei ymmärrä? |
I am not getting OLDER... I am levelling up!
Taas alkanut näitä ilmaantumaan uusimpana villityksenä tämä psncodegenerator minkä olen saanut jo 6 käyttäjältä. |
Joo "PSN kaveri" oli mennyt ilmeisesti pistämään jostain ihmeen syystä sähköpostiosoitteensa tuonne ja koneelle oli tullut virus... Eli älkää missään nimessä laittako mihinkään tuommoiseen mitään tietoja! |
"Vaikka glitcheillä kerskailevat foorumistit käyvätkin hermoille niin se ei silti oikeuta nimitellä toisia" - Näinhän se on!
Aattelin täältä tsekata ja on näköjään muutki saanu viestis tommosen linkin johonki huijaussivulle. Tuli pieni facepalm ku nimeltämainitsematon psn "kaveri" pisti innoissaan mulle ton linkin, et KATSO!... Siinä vaihees ei voinu muuta tehä ku huokasta tosi syvään ja vetää facepalmit ja ihmetellä kuinka tyhmiä me ihmiset parhaimmillaan voidaan olla. |
PSN-kiertokirjeiden lisäksi nyt ihan sähköpostissakin liikkuu huijausviesti, joka näyttää tulevan osoitteesta fi.playstation.com (mutta oikeasti toki tulee jostain muualta, eli From-kenttä on väärennetty). |
En tiedä onko vanhakin viesti mutta nyt liikkuu myös viesti tämän MW2 map pack julkaisun alla, jossa kerrotaan, että saat ilmaisen map packin kun lähetät tarpeeksi monelle viestiä "Terveisin IW" |
Uudempi versio Suomen PS-tuen nimissä tulevasta kalastelusähköpostista on kierrossa. |
Nyt on näköjään tällaista kiertokirjettä kierrossa vahteeksi |
Last edited by teme1986; 06.07.2010 at 14:48. Syy: kirjoitusvirhe :P
|
Nyt: Red Dead Redemption ja 2010 Fifa World Cup South Africa
|
Itse sain kans saman viestin kuin MikeThaFifa, lähettäjänä yksi tämän foorumin käyttäjä. Lähetin vain viestin, että lopettaa tuollaisen roskan lähettämisen. Vastauksena sain viestejä tyyliin: "älä oo noin tosikko, ota huumorilla nuo", Minusta noissa stnan ketjukirjeissä ei ole mitään hauskaa, ja olen ottanut tavaksi antaa jokaiselle yhden tilaisuuden "kunnostautua", mutta toisella viestillä se on soronoo meikäläisen listalta. |
Näitä mw2-aiheisia sitten tulee koko ajan tuutista ulos |
Näitä ei ole onneksi vähään aikaan näkynyt, mutta liikkeellä on (varsin läpinäkyvä) kalastusyritys, jossa FIFA11-kilpailun merkeissä yritetään herkkäuskoisilta vedättää PSN-tunnarin tiedot. |
Tänään tuli taas aika erikoinen viesti joltain tuntemattomalta. |
Tämmönen viesti tuli itselle eilen illalla. |
Ilmeisesti SCEA:lla on käynyt pieni tekninen kämmi ja kaikille (?) jenkkitunnuksille on vahingossa lähtenyt Wallet Balance Update -otsikolla oleva sähköposti. |