Tämä on keskustelu Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!), PS3-verkkoasiat alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Ei nyt kyllä enään ideoita riitä mikä vikana. DMZ laitettu päälle, Upnp pois päältä. Mutta ei vieläkään mitään eloa. NAT ...
Ei nyt kyllä enään ideoita riitä mikä vikana. DMZ laitettu päälle, Upnp pois päältä. Mutta ei vieläkään mitään eloa. NAT-type on 2 ja en pääse tällä hetkellä edes serverille sisään. Hetki sitten onnistuin pelaamaan hetken, mutta lagasi aivan järkyttävän paljon. |
Hip hei ja ongelma ratkes. Eli edelleen näyttää NAT type 2, mutta MW näyttää NAT-typen openiksi! Mietin ja pähkin tässä itsekseni ja kun asetuksia katselin läpi niin ainut mitä en ollut tajunnut kokeilla oli laittaa Upnp MYÖS ps3 päästä pois päältä. Tämä sinänsä hämää koska jos se on modeemin päästä pois päältä niin näyttää Disablea pleikkarin network statuksessa. Mutta jostain syystä ps3 silti yrittää kikkailla jotain kunnes sen ottaa sieltäkin päästä pois päältä. Nyt tulee DMZ kautta yhteys ps3 ip:lle ja homma skulaa |
eli, en oo mikää guru näitten asioiden kanssa mutta perus asiat osaan. ongelmana on siis se, että kun yritän pelata MW2:sen online-peliä (päävalikko -> multiplayer -> play online) ruudulle tulee lukemaan "connecting to matchmaking server..." eikä mitään tapahdu. ennen on toiminut normaalisti, mutta kun tuli uusi elisan netti nii hups!! ei toimi. olen kuullut kaverilta, että hänen tuttavallaan on käynyt juuri saman lailla nimenomaan CoDien kanssa. entinen netti, jolla pelaaminen onnistui moitteettomasti, ei siis ollut elisan. |
kertokaa mikä on vikana kun pystyn pelata MW3 online kaverilla ja toisen henkilön netillä mutta omalla netillä ei onnistu eikä vika siis ole pleikassani eikä pelissäni. minulla on langaton netti ja UPnP on päällä ja NAT tyyppi on 2 (pitäs toimia), mutta se vaan etsii ja etsii ja se pysähtyy aina 50.9%, miksi? jos oli jotain epäselvää kysykää ja AUTTAKAA!!!!! |
Morjens. Pientä ongelmaa NATin kanssa. tässäpä tietoa. |
Mullakin jää se tohon multiplayer menuun ja lukee vaan että updating playerlists ja siel takana |
Huoh...MW3, en oo pelannut 3 viikkoon. Tänään ajattelin mennä pelailee. Tuli joku uus päivitys. No nyt oon 2 tuntia tapellut ku en pääse multiplayeriin. Ilmoitus: The Call of Duty: Modern Warfare 3 server is not available at this time. Please try again later or visit Status for updates. Ennen toiminut moitteetta. Oon yrittäny palomuurin kanssa ja suoraan verkkopiuhalla ilman palomuuria....ei auta mikään. Olisko kellään mitään vinkkiä....mihin asiasta vois kirjottaa vaikka mailia jos accountissa on nyt jotain häikkää?? Muuten kyllä ps verkko toimii moitteetta. |
Opsin zombie Kino Der Toten potkii pihalle ainakin minulla aina kun pääsee yli 20round. Onko tietoa että miksi? |
Parhaimmat pelini: Call Of Duty: Black Ops, World At War, Modern Warfare 2 & Modern Warfare 3
Huoh, en jaksa enää yrittää säätää noita portteja joten kysyn täällä kun kokeilin säätää niitä jotain 3 tuntia ja ei toimi vieläkään. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Lue alusta asti ja kohta kerrallaan. |
Menee ihan liian vaikeeks.Oletin että se ois ollu helpompaa. Pitää säätää joku static ip ja asettaa portit,portit sain laitettua,mutta kun laitan static ip niin nettiyhteys lähtee. Ja toi static ip:n asettamisohjelma ei toimi tässä koneella. Kai pitää sitten käyttää tota hikistä moderatee. |
Kyllähän tuon eteen pitää hiukan tehdä mutta lopulta tulos palkitaan. Luitko tätä? |
päiväää. tuota semmosta että mulla on ps 3. ja huawei e586 ja langaton nettiyhteys. ja nat on 3 tietenki. et miten ton natin saa vaihettuu 2. pääsis tosissaan pelaan mw3 kavereitten kans |