Tämä on keskustelu Bad Company 2:n verkko-ongelmaketju [PS3], PS3-verkkoasiat alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Tuota... Mikähän mahtaa olla kun peli nakkaa minut pihalle aina parin minuutin jälkeen? Telewellin modeemi käytössä, ja BF1942 ketjusta katsoin ...
Tuota... Mikähän mahtaa olla kun peli nakkaa minut pihalle aina parin minuutin jälkeen? Telewellin modeemi käytössä, ja BF1942 ketjusta katsoin neuvot ja ohjeet modeemin asetuksille ja kaikki on oikein. Demo pelitti kuin unelma, mutta tämä vaa nakkelee pihalle. |
Onkohan asetuksissa vikaa kun moninpelissä pysyin langoilla max 5 minuuttia ennen kuin "connection to server was lost". |
- Työn alla: Skyrim (PS3), The Witcher 2 (PC), Fallout Las Vegas (PS3), GoW3 (PS3), LoTRO, World of Tanks
*Halpapelinarkkarin Blogi*:: Rauta: PC - Xbox 360 / 120GB - PS3 / 320GB - PS2 / 80GB - PSX - DC ::
UPnP harvoin toimii pleikkarin kanssa ilman ongelmia, varsinkin EA:n tuotoksilla tuntuu olevan ongelmia usein. Itse pistäisin pleikkarin ip:n DMZ- alueelle, jolloin pleikkarin osalta ohitetaan kaikki NAT- ja palomuurisäännöt, jolloin pleikkari on ns. suoraan netissä kiinni. Jos taas DMZ- asetusta ei ole reitittimessäsi valittavissa, kannattanee katsoa nämä portit auki: |
Ootko ennen pelannut EA:n nettipelejä tai erityisesti Battlefieldejä? Toimivatko beta ja demo? Tarkoittaako "NATattu" openia vai muuta? |
DMZ ei ole käytössä koska NATissa olevaan NASiin jossa on UPnP levypalvelu pitäisi päästä käsiksi (MP3:t & videot). Ellen väärin muista DMZ osoitteisiin pääseminen "hankaloituu" sisäverkosta? |
- Työn alla: Skyrim (PS3), The Witcher 2 (PC), Fallout Las Vegas (PS3), GoW3 (PS3), LoTRO, World of Tanks
*Halpapelinarkkarin Blogi*:: Rauta: PC - Xbox 360 / 120GB - PS3 / 320GB - PS2 / 80GB - PSX - DC ::
Sorry oon tosi amatööri näitten tietokone ja modeemi juttujen kanssa, mutta mulla on kanssa tän yhteyden kanssa ongelmia. |
Ei DMZ käyttö mitenkään estä NAS:iin pääsyä, kunhan ne ovat samassa aliverkossa. DMZ-alueella oleva PS3 käyttää samaa IP-osoiteavaruutta kuin muutkin, joten eroa ei ole. NAT:n takana DMZ-alueella oleva PS3 on edelleen, mutta ainoastaan palomuuri ohitetaan sisääntulevan liikenteen osalta. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Täältä saattaa löytyä apua PortForward.com - Port Forwarding Guides Listed by Manufacturer and Model |
Modeemi on TW-EA510. En ymmärrä miten tän sais toimimaa kunnolla. 10min antaa pelata ja sitten lähättää ulos. En tajua pahemmin noista dmz asetuksista jne. Osaisko joku vääntää rautalangasta miten tän sais toimimaan moitteettomasti |
VerkkoFAQ |
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
AI jumalauta kiitoksia tuosta linkistä, jopa minä sain tämän pelin nyt toimimaan |
Mikäs on kun ei suostu Multiplayeriin menemään |
"We lost because we didn't win." -Ronaldo
Minulla aiheutuu, myös tuon Bad Company 2:n kanssa ongelmia. Itsellä reitittimenä toimii D-Link DI-524. Olen säätänyt itselle reititimestä plegen DMZ:ksi vai miten sanotaankaan. Eli portit pitäs kaikki olla ja näin ilmeisesti ei pitäs ongelmia ilmestyä. Mitäs tapahtuukaan kun saavun illalla plegelle. "Failed to connect to ea online" en tiedä mistä sitten johtuu, mutta komiasti PSN kaverit pelailee ja peli toimii. |
Anarchy Company Finland
Kipu kasvattaa luonnetta.
Tulikohan servereihin katkos? Pelasin joku pari tuntia putkeen ja nyt ei päästä enää mihinkään serveriin. Onko muilla sama ongelma? |
Samaa ongelmaa juu. Taitaa EA:n palvelimet olla pois päältä tai jotain. Aika perusmeininkiähän tää on, parempi vaa tottuu tämmöseen ku niitä kuitenki sattuu tod.näköisesti tulemaan silloin tällöin. |