7suosittelee
Tämä on keskustelu Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuksella, PS3-verkkoasiat alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Mikäs nyt on, kun yritän kirjautua Playstation Networkkiin, tai kun yritän mennä nettiselaimeen niin tulee virhekoodi 80130182. Oon lukenu kaikki ...
Mikäs nyt on, kun yritän kirjautua Playstation Networkkiin, tai kun yritän mennä nettiselaimeen niin tulee virhekoodi 80130182. Oon lukenu kaikki tämäm alueen FAQ:t, mja yrittänyt melkein kaikkea, mutta ei. Eikai noin vuoden vanha Slim ole tulossa elämänsä päähän, juuri kun Battlefield 3 olis pukinkontista tulossa. |
Frozen Sackboys [FS]
|
Frozen Sackboys [FS]
Selvitäpä vielä nämä. Tosin ensimmäinen teoria on jo valmiina; jos modeemisi on siltaavassa tilassa, on saattanut käydä niin, että palveluntarjoajan antamat viisi IP-osoitetta on jo käytetty, ja sen vuoksi PS3 ei saa IP-osoitetta enää lainkaan. Kokeile vapauttaa yksi IP-osoite joltakin tietokoneella komentokehotteessa komennolla ipconfig /release. Sen jälkeen anna PS3:n hakea verkkoasetukset itse automaattisesti (pl. tietysti WLAN-verkon salasana, jonka saatat joutua syöttämään käsin). |
Frozen Sackboys [FS]
Sitähän se periaatteessa tarkoittaa. Elisa Viihde -liittymissä on varattu viisi julkista IP-osoitetta, joista se itse digiboksi vie yhden. Kolme tietokonetta ja yksi PS3 vievät ne loput neljä. Ja koska nuo DHCP-lainat ovat voimassa NN tuntia (joskus tunteja, joskus jopa päiviä tai viikkoja), on jokin langattomassa verkossasi vain vähän aikaa vieraillut laite varannut yhden IP-osoitteen DHCP-laina-ajan päättymiseen saakka. |
Frozen Sackboys [FS]
Normaalitilanteessa kyllä, mutta spekuloinkin tässä tilanteella, jossa langattomassa verkossasi on vieraillut jokin kuudes laite ja siten varannut itselleen yhden IP-osoitteen (siihen asti, että DHCP-laina päättyy). |
Frozen Sackboys [FS]
Frozen Sackboys [FS]
Eilen menin Zykelin hallintasivulle ja netti lakkasi toimimasta tämän jälkeen. Nollasin modeemia ja poistin koneen tiedostoja viimeiseltä kuukaudelta niin rupesi taas netti toimimaan |
GTA videoitani: http://www.youtube.com/user/FINTomi90
Miten tämä liittyy PS3:seen? Menitkö PS3:n selaimen kautta joka puolestaan aiheutti modeemin asetuksien "sekoamisen" tms. ? Ei kai tuota sivusta kannata varoittaa.. On ihan luonnollista, että sinne voi ja kuuluukin mennä mikäli haluaa verkkonsa asetuksia säätää |
Varmaan ZyXEL kyseessä? Kannattaa ihan suoraan varoa koko firmaa. Paskoja modeemeja ne tekee. En ole vähään aikaan nähnyt missään edes myynnissä. |
このサイトでは、オタクと他のフリークがいっぱいです。。。
Moro, itse pystyn kirjautumaan psn.ään, mutta pojan subacco ei päästä verkkoon uuden 4.11 päivityksen jälkeen. Herjaa että minun pitää hyväksyä uudet käyttäjäehdot masterilla ensin. No sinne siis ja selectistä ehdot esille ja kaikki kävin lävitse, mutta ei kysyny hyväksyntää ja sitämyöten pojan psn ei suostu edelleenkään aukiamaan... Kiitos avusta. |
Last edited by kalakanto; 19.02.2012 at 12:43. Syy: commodorelle lisäselvitystä kirjottamaan
"Lada ferrarin lisävarusteilla!"
80710B23 virhekoodia pukkaa mikäs avuksi? Eli ps3:lla ei pääse kirjautumaan psn(sen) palveluun. Ongelma ilmeni tuon viimoisen huoltokatkon yhteydessä. |
Samaa komppaan kuin edellinenkin käyttäjä. |
Pelit: NHL 12, GT5
#9 Zach Parise
Sama virheilmoitus kuin kahdella aiemmallakin kirjoittajalla. |
Joo'o sama homma ku kolmella muulla. Elisa täälläkin käytössä. Pistin viestiä pleikkarin twitteriin vaikka en kyllä usko että auttaa paljoa mitään kun hukkuu muiden viestien sekaan. |