7suosittelee
Tämä on keskustelu Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuksella, PS3-verkkoasiat alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin tjeebskonna Vaihtamatta mitään asetuksia ainakin hetkellisesti yhteys toimii molemmissa laitteissa... Ei takerrellut missään kohtaa. En muuta syytä ...
En muuta syytä itse keksi kuin IP-osoitteiden konfliktin, mutta ehkä se oli tilapäinen häiriö Zyxelin päässä, tai joku muu vika Zyxelissä. Anna mieluummin Zyxelin DHCP:n hallinnoida osoitteita itse, käsin tehtynä voi tulla virheitä. Jos käytät UPnP:tä ei kiinteiden osoitteille ole muutenkaan tarvetta. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Ei siis en minä tuota hae takaa, minun online acconi on tietenkin olemassa edelleen, mutta kun nämä kaikki ongelmat alkoivat kun mun vanha pleikkari vilkutti YLOD:ia. joten ostin uuden. sen jälkeen tein uudelle pleikkarille tämän järjestelmä käyttäjän jota nyt kutsun nimellä X. siihen järjestelmä X:ään tein kokonaan uuden online käyttäjän ja pelailin sillä BF3, eli siis sillä käyttäjällä käytin sen online passin. Mutta sitten päätinkin että haluan vielä pelata vanhan online acconi kanssa. Joten tein uuden järjestelmä käyttäjän Y:n, ja siihen tein ton olemassa olevan tilin käyttäminen jutun, niin pääsin pelaamaan vanhalla online acolla uudella käyttäjällä Y ongelmitta. Sen jälkeen poistin tuon käyttäjän X koska luulin että se on aivan hyödytön. Mutta poistettuani sen, tämä passi juttu vasta alkoi. |
R.I.P Playstation 3 40gb 28.10.2011
Kaikki on-line koodit ovat sidottuja PSN-tunnukseesi eli "online accoon", samoin kuin Storesta tehdyt ostokset. Jos olet vaihdellut käyttämääsi PSN-tunnusta, ja aktivoinut esim. Tämän koodin toisella tunnuksella, joudut hankkimaan uuden, jos haluat saman palvelun myös toiselle tunnukselle. PS3:n käyttäjänimellä ei ole merkitystä, vaan PSN-tunnuksella. |
Terve, |
Mulla alkoi toi sama äsken: Virhe on tapahtunut. Sinut on kirjattu ulos PSN-verkosta. |
Joo, sama vika. Kesken NHL:n EASHL-pelin tipuin ilman mitään kummempaa syytä chatistä ja EA:n servereiltä pois. Sitten ei päässyt takaisin servereille, niin aattelin käynnistellä uudelleen pleikkarin. Nyt ei sitten pääse PSN:iin kun herjaa tuota samaa virhekoodia. Eli et ole yksin. |
Sama juttu täällä, ei kirjaudu sisään. |
Huoltokatkos, käykää katsomassa playstation eu-sivulta niin punainen pallura paistaa. |
Onko tietoa kuinkas kauvan tämä playstationin tarjoama huolto kestää? 14 aikoihin olisi tarkoitus aloittaa änäriturnaus |
Nyt ei kyllä hyvältä vaikuta. Mitä nuita foorumeita lukenu niin tuntus olevan joka mantereella psn alhaalla (8071053D-koodia pukkaa). Voisivat kyllä tiedottaa asiasta pikkuhiljaa.. |
Tilapäisyys oli vain aika pitkäkestoinen. Tuota temppuilua esiintyi yli viikon ja välillä oon bootannu ZyXELin kunnolla.. Sitä meinasinkin viimeksi sivussa kysyä, että eihän UPnP:n kanssa kiinteille osoitteille ollut tarvetta.. Otankin ne pois, katotaan kuinka käy (kun joskus konsolin ääreen pääsee... |
Kyseessä on ennalta suunnittelematon huoltokatko, joten katkon pituutta ei voida tietää. |
Samaa virhettä antoi mullekin vielä 10 min sitte, nyt ku kokeilin uudestaan niin meni jo heittämällä sisään |
Virallinen Sony PlayStation Suomi -sivu kommentoi tilannetta Facebookissa. |
Moro! |
Tuntematta asuntosi pohjapiirrosta sen tarkemmin veikkaisin, että langattoman tukiaseman signaalin kantama ei vaan riitä. Eteisessä oleva tukiasea ei välttämättä kanna olohuoneeseen, jos välissä on pari kantavaa betoniseinää. Minulla esim. on tällainen tilanne ja olen ratkaissut sen asentamalla toisen tukiaseman asunnon toiseen päähän. Välimatkaa ei ole paljoa, mutta välissä on niin tiukkaa betonia, että signaali vaimenee liikaa. Johtoa pitää vetää, jollei asu niin uudessa kämpässä, jossa ethernet-kaapelointi on vakioa, kuten minulla on. |
Modeemille on matkaa noin 5m. Ja välissä ei ole betoniseiniä |
Ok. Sitten Zykkeli ei vaan toimi oikein, tai sitten signaalia häiritään liikaa. Kokeile vaihtaa tukiaseman käyttämä kanava toiseen. Kanava-asiasta ja vapaiden kanavien katsomisesta lisää FAQ:ssa. Kokeile myös vaihtaa salausta tukiasemasta pois/WEP/WPA/WPA-2 välillä ja katso auttaako asiaan. |