Tämä on keskustelu Sillisalaatti erilaisia PS3/PSN-verkko-ongelmia niille, jotka eivät osaa lukea FAQia ajatuksella, PS3-verkkoasiat alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Yhteys toimii Playstation Networkissa ja call of duty 1 moninpelissä. Mutta peleissä: Call Of Duty 4 MW ja MW2 ja ...
Yhteys toimii Playstation Networkissa ja call of duty 1 moninpelissä. Mutta peleissä: Call Of Duty 4 MW ja MW2 ja Killzone 2 ei toimi :s Mikä ongelma voi olla ? Internet yhteys on juuri muutettu nopeammaksi ja vaihdettu liittymää :P |
Olen vahvasti sitä mieltä, että Internet on rikki osaltasi |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Call Of Duty World At War(kin) toimii :P Mitähän helvettiä tuossa voi olla vialla ? |
Kytken ethernet kaapelin pleikkariin ja koitan hakea ip-osoitetta ja se epäonnistuu. |
Lue verkko-FAQ niin monta kertaa, että osaat vastata sen alussa esitettyihin kysymyksiin mahdollisimman täsmällisesti. |
Minulla on kaikki automaatilla ja ip osoitteen haku epäonnistuu. |
Last edited by TT-2k; 25.07.2010 at 09:11.
Voisko joku auttaa mua ku ip-osoitteen haku epäonnistuu vaikka kaikki on oikein asetuksista ja netti päällä. |
Tarkoitatko siis, että kohta 5 eli "Pleikkarin ilmoittamat verkkoasetukset (erityisesti IP-osoite, aliverkon peite (subnet mask), oletusreititin (default gateway), DNS-osoitteet ja NAT-tyyppi)?" on ainoa, johon et osaa vastata? Siinä tapauksessa voisitko ystävällisesti sitten kertoa vastauksesi näihin neljään kysymykseen, kun et niitä vielä ole kertonut: |
modeemi: Speedstream 5100 , ADSL laajakaista soneran. |
Ja johdot on kiinni laitteissa, eikä oravat ole syöny snööreniä? |
Kuinka nopea yhteys? Nuo speedstreamin kuulomma aika horoja toimimaan nopeampien liittymien kera. |
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
Googletin vähän tuota Speedstreamia, ja näyttää siltä, että kyseessä on halvimmista halvimpia laitteita: Siemens Speedstream 5100 konffaus soneralle ? - MuroBBS - Plaza |