Tämä on keskustelu Ratkaistu: PS3:n langaton netti ei toimi (Telewell, WPA), PS3-verkkoasiat alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Eli adsl on Telewell (802. 11 b+g) Kun nyt yritän mennä Networkin sisälle se valittaa että Ethernet kaapelia ei ole ...
Eli adsl on Telewell (802. 11 b+g) Kun nyt yritän mennä Networkin sisälle se valittaa että Ethernet kaapelia ei ole kytketty mutta kun yritän LANGATONTA yhteyttä. Kun laitan WPA-koodin se valittaa jostain aikakatkaisusta ja WPA-koodi saattaa olla väärä? Mitä tämä merkitsee? Miten korjata ongelma? Kiitos etukäteen jos autatte mua tyhmää jos jotain vielä tarvitsee kertoa niin sanokaa. |
Jopas sattu, itsellä on nimittäìn juuri sama modeemi. Toiminut sekä lan että wlani. Käýtössäni myõs salaus joten suosittelin näìn äkkiseltää n katsomaan salasanan oikeellisuuden. Jos päässyt unohtumaan niin resetoimaan vaan modeemia. Muuten ps3 kyl löytää ja yhistää ko modeemiin loistavasti. |
WII prints money
Miten? |
WII prints money
WPA- Wireless point access, eli modeemin ja PS3:n avaimet eivät täsmää. Kumpaankin laitteeseen tulee asettaa sama WPA-avain, jotta toimisi. Ei muuta kuin modeemin tarkka tyyppi ylös ja telewellin kotisivulle tutustumaan, miten modeemin sisäisiä asetuksia muutetaan. Ja asetat tämän jälkeen WPA-PSK (pre shared key, esiasetettu avain) PS3:een samaksi |
Saan kyllä yhdistettyä läppärini nettiin ongelmitta. |
Internet yhteys on Päällä verkkoasetuksista. |
kokeile ilman WPA-PSK-salausta,poista hetkeksi kummastakin, toimiiko sitten? jos toimii, oli salasanasi väärä. |
Mutta katson modeemin alhaalta salasanan ja kirjoita sen siihen ps3:selle niin kyllä sen pitäisi olla oikein. |
Last edited by Handicap; 01.08.2010 at 22:45.
Itselläni oli samantapainen ongelma, ratkesi siten, että tarkistin salauksen tyypin (WPA, WEP ...). |
Quickscope_Accuracy: 70% (Tavoite 90% (heh));
Noscope_Accuracy: 75% (Tavoite 80%);
Lainaan hieman tätä topiccia.. |
Kokeilepa huviksesi vaihtaa salaustyyppiä ja salasanaa. PS3:n toiminta on välillä selittämätöntä noiden suojauksien kanssa. |
NHL12.
Netti alkoi toimimaan, en kyllä tiedä miten ja miksi. epätoivoisena koitin vielä kerran hakea automaattiasetuksilla ja sehän toimi! tosin jätin reitittimen pois ja piuha suoraan tietokoneesta ps3:seen. |
No hyvä että toimii. Mulla oli vielä viimevuonna PS3 mokkulalla netissä ja just mietin että minkä takia sulla se reititin on vielä siellä välissä. Kesällä tuli vaihdettua laajakaistaan mutta ei ollut ihan yksinkertaista sekään. Tuli nimittäin ite vedettyä se kaapeli maahan. Enkä kyllä oo nähnyt mitään laskua siitä asennuksesta liekkö mennyt soneran piikkiin ne kaikki korjaukset |
Elikkä semmonen että sain nyt jouluks uuen ps3 ja pari peliä mitä haluaisin pelata networkissa, mutta networkkiin ei pysty kirjautumaan ku tulee se DNS-virhe |
Last edited by pepsimaxi; 04.02.2012 at 22:10. Syy: hups laitoin vahingossa vastauksiin mutta auttakaa silti!!!
Auttasko jos laittas sen mac-osotteen sinne reitittimen asetuksiin? |
Mulla tuli tänään jokin ihmeellinen dns virhe kun olin netissä?????. Minulla on langaton WLAN yhteys ps3:seen |