410suosittelee
Tämä on keskustelu Kevään suuri PSN-katko (Status 9.6. Elämä normaalissa kuosissa), PS3-verkkoasiat alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: No miten on porukalla toimiiko PSN vai ei? Minulla ei toimi ja ei ole toiminut 4-6 päivää...
No miten on porukalla toimiiko PSN vai ei? Minulla ei toimi ja ei ole toiminut 4-6 päivää |
Kaljan juonti toimii tänäänkin. PSN ei toimi normaalilla kuolevaisella tänäänkään. |
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
Puhuinkin yleisesti, kai niitä nyt muitakin hakkereita on kuin nuo Anot. |
Oman poppooni ainakin usutan ihan tonne servereitten kimppuun, johtoja puremaan paskaksi. Servereiden olinpaikka vielä epäselvä, mutta kyllä se tästä. |
Koska nyt on tämä kauheus tapahtunut ja tulee varmasti vielä uudestaan tapahtumaan - ehkä jopa pahempana - niin suosittelen NYT kaikkien varmuuskopioimaan konsolin |
Voi hyvänen aika, miten lyhytnäköistä kommenttia! En koskaan ymmärrä teitä nettisaittipoliiseja, jotka olette määräilemässä ja ohjailemassa, miten toiset saavat asioita kysyä näillä foorumeilla... Mitäs jos kysyjä olisi vaikkapa mökillä vielä? Netti toimii siellä, mutta ei ole plegeä. Ehkä menossa jo kotiin illaksi, ja haluaisi tietää juuri nyt, joko PSN taas toimii. Jos ei toimi, niin ehkä alkaa jo heti siinä vaiheessa järjestää jotain muuta ohjelmaa illaksi. |
Kyllä ympäri maailmaa on jo huhuja liikkeellä ollut psn:n korttivuodoista, mitään faktoja ei ole näyttää mutta huhuja on liikkunut. Ja omaa korttia olen ainoastaan käyttänyt psn networkissä , poislukien yksi ulkomaanmatka viimevuonna. Itse vahvasti uskon korttitietojeni vuodon juuri psn:n vuoksi tulleen |
Toisaalta luulisi kyllä Luottokunnan olleen tuossa tapauksessa aika paljon isompaankin kasaan ihmisiä yhteydessä. Yleensä kun vähänkin isompi läjä vuotaa maailmalle niin ei siinä edes epämääräisiä haamuveloituksia odotella vaan suositellaan pistämään kortti samoin tein sulki. |
Bunny Harvester - Jupinaa
Eihän sitä koskaan tiedä mitä ne vielä keksivät |
Yrittäkää nyt pysyä kuitenkin housuissanne ja olla tuomatta tapahtuneeseen liittymättömiä aineksia keskusteluun. Ajallinen yhteys ei vielä todista yhtään mitään korttitiedoista ja varmuuskopiointi on ajankohtaista aina, ei erityisemmin juuri nyt. |
Slay Radio - Go retro!
Twitter hetki sitten. |
I am not getting OLDER... I am levelling up!
Mielenkiintoista nähdä, kuinka tämä korvataan PSN-käyttäjille. Microsofthan paikkaili aikoinaan Liven joulukaatumisia Undertow'lla: Microsoft hyvittää Live-ongelmat Undertow'lla - Uutiset - XboxFIN. |