Tämä on keskustelu Kevään suuri PSN-katko (Status 9.6. Elämä normaalissa kuosissa), PS3-verkkoasiat alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin JakkePs3 Pystys ees pääsiäisenä pelaamaan! Pääsiäinen on kohta ohi,joten eiköhän se loppuaikaki mee pelaamatta.Ehkä ens pääsiäisenä on ...
Tuo uutinen tuntuu menevän aika hyvin yhteen TT-2K:n teorian kanssa... (itse repesin kyllä tuon kohdan luettuani: "According to the source, who wishes to remain anonymous..." |
-Carpe Cerevisi-
PS.Blog väittää, että PSN on muka taas toiminnassa. Tosiasiassa näin ei ole. |
Frozen Sackboys [FS]
TheQuassimo @ YouTube
Kortilta voi sulkea myös pelkän luottopuolen, jolloin mahdollisesti vääriin käsiin joutuneilla korttinumeroilla ei tee mitään, mutta itse pystyy debit puolella nostamaan rahaa ja maksamaan ostokset. |
Atari 2600 + PS2 + PSP + PS3 + Sony KDL46X2000
Trophyt
Slay Radio - Go retro!
En usko hetkeäkään, että näillä tapahtumilla olisi ollut MITÄÄN tekemistä korttienne kohtalon kanssa. Jos PSN:n kokoisesta palvelusta olisi korttitietoja vuotanut, niistä olisi todellakin tiedotettu laajasti jo aikaa sitten. |
Hyi älä pistä tollasia ilmoille! kato kun joku hippi sattuu selailemaa näitä ja ottaa tosta uuden protesti-projektin milläs sitten kuljetaan myö joilla ei autoa ole |
Tuplasti enemmän kuolemia pelissä kun sulla, tuplasti enemmän elämää sen ulkopuolella
|
UPDATE: PSN is expected to go live today between 12:00 and 23:00H GMT. Additional security patches are being amalgamated into the PSN network system to prevent future attacks. |
-Lewis Hamilton -Best Driver In Formula 1-
Ton on pakko olla feikki. |
Siis hetkinen... Onko PSN ollut alhaalla viime keskiviikosta asti? Olen ollut lomailemassa joten en ole ollut plösöllä... Kylläpähän on jutut. Ja nyt kaikki jotka oikeasti ovat sitä mieltä, että ostamallasi konsolilla saat tehdä mitä haluat, vaikka räplätä sen softaa, niin nostaa tumpun ylös. |
There's no dawn for Men...
Nyt alkaa kaikki hakkeripoppoot tehdä kepposia, että kaataavat PSN heti uudestaan kun se tulee takaisin toimintaan, ihan vain näyttääkseen että se on vieläkin niin jumalattoman aukollinen |
Anomuumit ovat sanoneet tällästä Ircissä. |
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
Melko henkilökohtaisesti tuntuuvat anomuumit ottavan tämän kaiken, jonkinsortin Jihad onlinessä jopa |