Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Näytetään tulokset 1 - 3 / 3

Ongelmia käyttäjätilin siirtämisestä pleikkarilta toiselle

Tämä on keskustelu Ongelmia käyttäjätilin siirtämisestä pleikkarilta toiselle, PS3-verkkoasiat alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Elikkä, minulla hajosi vanha pleikkari tässä viikolla ja ostin eilen uuden mutta en pääse kirjautumaan online nickilläni enään uudella pleikkarilla. ...

Jäsen
    Paikka
    Tuusula
    Gamer IDt

PSN ID: Crysys09

Ongelmia käyttäjätilin siirtämisestä pleikkarilta toiselle

Elikkä, minulla hajosi vanha pleikkari tässä viikolla ja ostin eilen uuden mutta en pääse kirjautumaan online nickilläni enään uudella pleikkarilla. Ruutuun pomppaa virheilmoitus että en voi kirjautua sisään toisen käyttäjän id:llä
    kävin playstation sivuilla ja rekisteröin ton uuden pleikkarin sarjanumeron sinne mutta sekään ei näyttänyt auttavan asiaa.
    Osaisiko joku auttaa että mitä minun tulisi tehdä että taas pysytisin pelaamaan minun vanhalla online käyttäjätunnuksella uudella pleikkarilla. vai onko se mahdollista? onhan sillä vanhalla tunnuksella vaikka kuinka paljon kamaa ostettu storesta ja niin pois päin...
    R.I.P Playstation 3 40gb 28.10.2011

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Vastaus: Ongelmia käyttäjätilin siirtämisestä pleikkarilta toiselle

Lainaus Viestin lähetti alunperin Sontza (Näytä viesti)
    Osaisiko joku auttaa että mitä minun tulisi tehdä että taas pysytisin pelaamaan minun vanhalla online käyttäjätunnuksella uudella pleikkarilla.
    Totta kai on mahdollista. Luo uusi käyttäjä ja sitten käytä olemassa olevan tilin käyttäminen -toimintoa.

Jos tuonkin jälkeen saat vielä virheilmoituksen, kerro se virheilmoitus SANATARKASTI. Parasta olisi, että vaihtaisit järjestelmäkielen englanniksi ja kertoisit myös sen englanninkielisen virheilmoituksen.

Jäsen
    Paikka
    Tuusula
    Gamer IDt

PSN ID: Crysys09

Vastaus: Ongelmia käyttäjätilin siirtämisestä pleikkarilta toiselle

Lainaus Viestin lähetti alunperin TT-2k (Näytä viesti)
    Totta kai on mahdollista. Luo uusi käyttäjä ja sitten käytä olemassa olevan tilin käyttäminen -toimintoa.

Jos tuonkin jälkeen saat vielä virheilmoituksen, kerro se virheilmoitus SANATARKASTI. Parasta olisi, että vaihtaisit järjestelmäkielen englanniksi ja kertoisit myös sen englanninkielisen virheilmoituksen.
    aaaaaaaaaah kiitos erittäin paljon onnistui!
    R.I.P Playstation 3 40gb 28.10.2011

+ Vastaa viestiketjuun

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi