Tämä on keskustelu Sega Saturn elää!, RetroLAITTEET alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Sega Saturn on yhä elossa ja sillä on koko liuta pelaamisen arvoisia pelejä. Itse vanhana konsolifanina olenkin keräillyt Saturnille kaikenlaista ...
Sega Saturn on yhä elossa ja sillä on koko liuta pelaamisen arvoisia pelejä. Itse vanhana konsolifanina olenkin keräillyt Saturnille kaikenlaista kivaa. Vanhat sega-fanit ja muut koneesta kiinnostuneet: pistäkää lumipallo kasvamaan! |
"Be like water making its way through cracks. Do not be assertive, but adjust to the object, and you shall find a way round or through it. If nothing within you stays rigid, outward things will disclose themselves." :rolleyes:
-Little Dragon
Mitäköhän tähän pitäisi sanoa? |
|
Ei minulla ainakaan ole resursseja mistään ulkomailta pelejä tilata, taikka siihen varaa. Muistikortin sulta kyllä ottaisin... |
|
No kerro sitten mullekin, mistä niitä saa |
Gamehousesta hankin omani. Katselin oman kortin täyttymistä ja totesin että kortille mahtuu about 300:n pelin savet. Jau! |
|
Korttiasiasta kiinnostuneille tiedoksi, että vain Segan kortit toimivat moitteetta (jos joku haluasi myydä, niin ostaisin minäkin... |
"Be like water making its way through cracks. Do not be assertive, but adjust to the object, and you shall find a way round or through it. If nothing within you stays rigid, outward things will disclose themselves." :rolleyes:
-Little Dragon
|
Last edited by Hokkus; 01.01.2004 at 21:20.
|
Vitonen Entertainment
"Cause it would take a lot more hate than you - to stop the fascination, Even with an iron fist, more than you got to rule the nation, when all I got is precious time"
Saturn on kyllä todella lähellä sydäntä, olenko ainut täältä joka osti Saturnin julkaisussa hintaan 3000mk? |
|
paska peli.
Saturn-kyssäri: |
242 STAR GET!
Meikäläisellä ainakin toimii. Jollain vanhemilla korteilla (niin Segan kuin 4in1- tyyppisien) kanssa olen kuullut ongelmista. |
Halusin perehtyä vähän noihin Saturnin Japan only -titleihin ja keksin menetelmän jolla ne saa pelittämään modaamattomassa PAL-Saturnissa 3rd party -muistimoduulin avustuksella. Jos joku todella haluaa että kerron lisää, ilmoittakoon. |
Saturn olisi kyllä aika kova lisä hyllyssä. Muutaman pelinkin voisi hommata. Mikä se oli se joku Fighters Megamix. Onko sellaista peliä vai muistanko väärin ja mikä peli se voisi olla mitä muistelen? |
Äpis
Todella moni Saturnin parhaista peleistä on julkaistu vain Japanissa. Jos Saturnin hankkii, kannattaa ehdottomasti hankkia Action Replay (tai vastaava), jotta japsipelit toimivat ja PAL-koneeseen 60 hertsin modi, jotta nopeus on oikea. Yhtä hyvä on tietysti japsi-Saturnin hankkiminen. |
242 STAR GET!
tällä hetkellä on työnalla :Shining ,The holy ark, loistava rpg, tämän jälkeen hyllyssä odottaa vuoroaan muutama japski rpg, joita pitää kielikurssin jälkeen alkaa pelaamaan |
-
Joo tulipa Saturn taas ostettua..liian kauan olinkin ilman. |
+ Hyd3 hohtodotorg
+ Xbox / psx / gba / saturn / snes / pc
+ Nyt pelaan: Espn NHL Hockey 2k4, Fifa 2003 & Top Spin. (Xbox) Tiger Woods 2004/2005 & Asterix & Obelix: XXL (PC) Winter Heat (Saturn) Super Mario World (SNES)