Tämä on keskustelu wanhat Atarit, RetroLAITTEET alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Löytyykö Atari-miehiä? Tai tarkemmin löytyykö porukkaa jolla on vanhoja Atari-vermeitä väliltä Pong ja Atari 7800? Itse en aikanaan noihin törmännyt ...
Löytyykö Atari-miehiä? Tai tarkemmin löytyykö porukkaa jolla on vanhoja Atari-vermeitä väliltä Pong ja Atari 7800? |
242 STAR GET!
Atari 2600, 2600 jr ja Jaguar löytyvät. ST:n myin pois. |
Olihan se aikamoista, että 1986 julkaisivat tuon jr-mallin, kun kone oli jo kuitenkin niin antiikkinen. |
242 STAR GET!
|
Itse muistan 80-luvun alussa jouluna saaneeni vanhemmilta 2600:n. Voi sitä riemua mikä silloin syntyi. Pac-Man, Tank, Joust, Dig Dug, Empire Strikes back ja Night Rider tulee ainakin mieleen. |
Työstössä: Batman:AA 67%
Trophyni
Valitettavasti ei löydy noin vanhaa Ataria. Toimiva Atari Lynx II löytyy, muuntajalla ja muutamalla pelillä varustettuna. Laite on aivan järkyttävän kokoinen "käsikonsoli" Liteen tai portableen verrattuna.. Pelit on kieltämättä myös tässä kökköjä joten eipä oo pahemmin alkuhuuman jälkeen tullut pelattua, testannut kyllä olen että toimii vielä |
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
|
Tieto vähentää tuskaa.
Nuorempana kotoa löytyi Atari 520 ST ja hirveä nivaska pelejä. Harmiksemme kone lopetti toimintansa, tai oikeasti pelkkä asema lopetti toimintansa mutta kone toimi normaalisti. |
Huuto.netin kautta tuli hommattua Atari 2600. |
Ei kuulosta toimivalta. Atari lähettää kuvan antenttijohdolla/signaalina, joten kuva pitää viedä television antenttiliitäntään. En muista sen standardin antenttiliitännän tarkka nimi on, mutta juuri se pitäisi löytyä toisesta päästä. RCA ei toimi, sillä RCA:lla viedään televisioon komposiitti- ja komponenttisignaali - ei antennia. |
242 STAR GET!
otin ohjeen tuosta täältä. Tuntui uskottavalle sivustolle. |
AtariAge on varmasti ihan oikeassa. On sen verran aikaa, kun on antiikin kanssa tullut räplättyä, ja nyt vähän kiire etsiä mistä tuo väärinkäsitykseni (tai sinun) johtuu. |
242 STAR GET!
No niin, videoiden kauttahan se kuva tuli ja hyvin toimii melkein 30 vuotta vanha konsoli |