2suosittelee
Tämä on keskustelu Commodore 64, RetroLAITTEET alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Eli tarvitsisin vähän infoa tosta laitteesta. Paikallisessa kierrätyshallissa nimittäin oli Commodore 64:n osia ainakin. En tiedä, oliko kaikki osat, koska ...
Eli tarvitsisin vähän infoa tosta laitteesta. Paikallisessa kierrätyshallissa nimittäin oli Commodore 64:n osia ainakin. En tiedä, oliko kaikki osat, koska en tiedä mitä osia siihen kuuluu... Ainakin siellä näytti olevan se näppis, ohjaimia, se kasettidekkihärveli ja joitain piuhoja + pelejä. Voisko joku kertoa mitä kaikkea tuo Commodore vaatii toimiakseen? Kuvakin helpottaisi. Ajattelin nimittäin ottaa sen ensi kerralla mukaan, jos sieltä kaikki osat löytynee. |
[SIZE=1]Xbox, Xbox 360, PS, Ps2, GameCube, N64, Snes & NES[/SIZE | My Collection Gamercard
Tasavallan tietokone - Commodore 64, vaatii toimiakseen keskusyksikön ja ulkoisen muuntajan sekä normi antennipiuhan. Siinä kaikki. Extraa ovat levy- tai kasettiasema sekä peliohjaimet. Muuta tilpehööriä koneelle ovat pelimoduulit, kasetit ja lerput. |
Slay Radio - Go retro!
Kiitokset infosta ja kuvasta. Pitää vielä tsekata se ens kerral, kun käyn. Näyttöä siellä ei tainnut olla, mutta siihen varmaan käy ihan normaali näyttö? Tuo näppis oli ainakin, mutta siitä muistaakseni puuttui muutama nappi. Tota lerppuasemaa ei tainnut olla... |
[SIZE=1]Xbox, Xbox 360, PS, Ps2, GameCube, N64, Snes & NES[/SIZE | My Collection Gamercard
|
Se "näppis" on Commodore 64:n keskusyksikkö. |
Need for speed!!!
No sitten se selittääkin, miks se näppis on niin iso. |
Hahah, joo, sehän se syy on miksi se on niin iso |
|
*Jeps, just mitä mä haluan joululahjaksi - 1000:n räjähtävän luodin patruunavyön. Ja muistakaa kertoa kaikille, mitä mä sain. Pysyypähän naapurit hiljempaa.* -Neonsamurai
Kiitos. |
|
Need for speed!!!
Muista aina pitää virrat pois, kun kytket kaapeleita. Suojauksia ei ole ja koneen saa helposti rikki. |
242 STAR GET!
|
Eikö se näin ole, että kun on tarpeeksi nopeet jalat niin about kaikki on ilmasta? |
No niin, liian myöhään menin katsomaan. Eihän sitä enää siellä ollut. |
Commoderelle oli yllättävän paljon todella hyviä pelejä. Yksi osa koneen ihanuutta oli latausajat |
Juuh, lisämuistillinen ja lisälevyasemallinen Amiga 500 oli kovassa käytössä. Kone ei ollut oma, mutta kaveri lainaili sitä vähän väliä minulle (+ laatikollista pelejä). Nuclear War, Super Frog, Stunt Car Racer, Super Cars 1/2, Speedball 2, Budokan, North & South, Turrican 2 ja Workbenchin Say |
*Jeps, just mitä mä haluan joululahjaksi - 1000:n räjähtävän luodin patruunavyön. Ja muistakaa kertoa kaikille, mitä mä sain. Pysyypähän naapurit hiljempaa.* -Neonsamurai
|
I see dead pixels
|
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
|
|
Last edited by Nisupulla; 27.11.2011 at 18:21. Syy: Linkki Areenalle
Slay Radio - Go retro!