Tämä on keskustelu Megadrive vai SNES?, RetroLAITTEET alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt Enpä tiedä noista Euroopan myyntiluvuista, mutta MD jäi ainakin maailmanlaajuisessa myynnissä aika selkeästi. MD myi ...
|
Last edited by Qualtagh; 02.11.2002 at 23:21.
Mega Drive. Se meillä oli, ja itkin melkein (siis oikeasti) kun myimme sen pois. Sille oli niitä loistopelejä, kuten sonicit ja Kid Kameleont jne.. |
miettikääpä tätä: megadrivella street fightereissa selectistä vaihto potkut ja lyönnit. |
|
Tottakai se on...SNES! |
I´m a jackass and I´m goddamn proud of it!
Ostin muuten juuri MegaDriven ja pelipinon. mukana johdot ja 2ohjainta. |
Mega Drive, koska näistä kahdesta vain sillä on mulle tunnearvoa. |
Kyllä mun mielestä Megadrive on parempi. Sonic pelit ja EA sportsin urheilupelit tekevät ratkaisevan eron, vaikka ero onkin todella pieni. |
Kyllä MD vie aikapitkälti vaikka on SNESIllakin melkoisia helmiä (F-Zero, Starwing, MegaMan X-X3 etc), mutta "Sininen Suttu" vei voiton Marioista |
Ja nyt et tiedä mistiä puhut, itseasiassa sega 32x:lle julkastiin DOOM ja sega 32x on megadriven lisälaite joten kyllä megadrivelle on julkastu minusta myös doom. |
Kyllä super street fighter oli megadrivella paljon nopeempi temponen peli ku snessin surkea viritelmä. Ja minä ostin poikasena megadrivelle kuusnappiset ohjaimet juuri super street fighter pelin takia ja nykyjään omistan genesis 3:sen mukana julkastuja 6 nappisia sega orggis turbo ohjaimia 4 kappaletta. |