Tämä on keskustelu Megadrive vai SNES?, RetroLAITTEET alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: hehe, first post Kuitenkin, jotta ei aivan turhaksi mene, niin kumpi konsoli - Megadrive vai SNES - on lähempänä sydäntä ...
hehe, first post |
Megadriven joskus omistin. Sonicit olivat aivan mahtavia pelejä, ja niinhän ne ovat edelleen. |
SNES, vaikka Megadrivella tuli myös pelattua liiankin paljon |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
Snes tietysti! |
No, omistan molemmat koneet edelleen ja SNESillä tulee enemmän pelailtua. Onhan sillä toki Mariot sun muut. |
Purple is a fruit.
SNES. Super Mario World, Mariokart, Street Fighter 2, Zelda 3 jne jne jne. Tarviiko lisää perusteluja muka? |
Molemmat. |
Mega Drive, ehdottomasti. SEGA -miehenä suosittelen Sonic The Hedgehog -sarjaa, Toejam & Earlia, Castlevania Bloodlinesia sekä kymmeniä muita klassikoita, erityisesti SEGA:n valmistamia. |
Sonicit ovat kyllä mahtavia pelejä (tilasin Sonic 2:n aikoinaan Oulusta kun pääkaupunkiseudulta sitä ei vielä saanut :), mutta Super Mario Karttia ei voita kyllä mikään joten vastaan SNES. |
Megadrive se oli. SNES:n ostin vasta kauan myöhemmin. Ala-asteella monet luokkakaverit aina mollasivat Megadrivea ja kehuivat vuoron perään SNES:n pelejä, mutta nyt vielä jälkeenpäinkin olen sillä kannalla, että kyllä se Megadrive oli se paras 16-bittinen konsoli. Ainoat peligenret, joissa SNES oli hiukan vahvemmilla oli tasohyppely- ja roolipelit, muuten SNES:llä ei ollut mitään sanottavaa Megadrivelle. |
SNES tietysti on parempi, vaikka omistan kummatkin. MegaDrive kokoelmasta olen luopumassa. |
Last edited by Hege; 21.10.2002 at 18:03.
Mikäs se tämä on?
16-bittinen Segahan sitä aikoinaan mulla oli. Peleistä tuli pelattua esim Soniccia, Street of Rage 2:sta, NBA Jammia ja muita. On se hassu että ei oo ollu mulla ps2:lla yhtään peliä vielä jota olis tullu pelattua yhtä paljon kuin esim Street of Ragee tai Street Fighteria tai jotain muuta vanhaa. |
SNESssiä tuli kyllä kavereilla pelailtua aika lailla. Muun muassa NHL 95, ISS Deluxe, Street Fighter II Turbo, DKC-pelisarja. |
"I galadhi cordalyel meldolinya"
Snes!..paremmat ropet ja tasoloikat..ja muutenkin isompi valikoima kaikessa.. |
SNES. Vaikka kyllähän sitä Megadrivea tuli aina joskus kaverilla pelattua, mutta tämä kuitankin lämmitti eniten. |
Jo pelkkien Mario Worldin ja Mario Kartin ansiosta Snes veis voiton. |
|
Out Runin ja Sonicin voimalla Megadrive on lähempänä sydäntä vaikka kyllähän vaikkapa Mario Kart oli/on hemmetin hyvä peli. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
donkey kong country 2-3,yoshi island,seiken densetsu3:hakkaa graaffisesti kaikki megadrive pelit.. |
Mega Drive. Sonicit ja urheilupelejä olivat mahtavia. Koska ei ole oikeastaan pelattua ollenkaan Snesiä kuin kaupassa siksi valitsen Mega Driven. Ja vielä sitä klassikko huuto pelin alussa SEEGAAAA! |