Tämä on keskustelu Parhaat NES-pelit, RetroPELIT alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Nes:illä oli kyllä sen verran paljon hyviä pelejä, että vaikeaa pistää niitä paremmuusjärjestykseen, mutta tässäpä kuitenkin lueteltuna joitakin omia suosikkejani: ...
Nes:illä oli kyllä sen verran paljon hyviä pelejä, että vaikeaa pistää niitä paremmuusjärjestykseen, mutta tässäpä kuitenkin lueteltuna joitakin omia suosikkejani: |
Gnothi seauton
Itellä tulee aikoinaan omistamistani peleistä mieleen Super Mario Bros 3, World Cup Soccer ja Metal Gear. Joku Kirby peli oli kans aika kova, en nyt just muista sen nimeä. |
Last edited by olkop; 19.06.2008 at 11:05.
Probotectorit ja contrat (Sama Peli mutta contrassa pelataan ihmisillä ja probotectorissa roboteilla) |
Chip 'N Dale 1 ja 2 |
np: Battlefield: Bad Company | Call of Duty 4
1. Ninja Gaiden 3 |
Super Mario Bros. 3 ehdottomasti. Klassikko peli joka ei ikinä vanhene. |
Muistuipa mieleen, että Goonies 2 oli myös suosikkeja nuorempana ja sitä tuli pelattua paljon. Musiikit varsinkin jäivät pelistä mieleen. The Goonies oli tietenkin pentuna suosikkileffoja. |
Gnothi seauton
No niitä on paljon, mutta näin äkkiseltään tulee mieleen ainakin: |
Duck Tales!! =) |
Super mario bros 3, ice hockey ja bubble bobble. |
Ehdoton ykkönen on Mario 3. Mega Man 2 oli kans yks hakatuimmista. Mario 1 oli eka peli ja muistan penskana kun isä hakkasi aina 10-0 minut siinä. Tetris oli myös pirun addiktoiva. Blades of steel on yksi parhaista jäkispeleistä. |
- Leinonen
Super Mario Bros 3 |
Tässä myös yksi unohdettu klassikko: Street Gangs. Jenkeissä peliä kaupattiin nimellä River City Ransom. Löytyy omasta kokoelmasta ja tuota tuli pienenä hakattua monen monta tuntia. |
Mega Man 2 |
Ei paremmuus järjestyksessä, mutta parhaiten mieleen jääneet joiden parissa tuli oltua pidempiäkin aikojakin... tästä, |
psn:Techniqo
Oma top viisi ilman järjestystä: |
Matolaatikolla on sen verran paljon hyviä pelejä, että on vaikea sanoa parasta, mutta tällä hetkellä pinnalla: |
Itse en niinkään enään tykkää Marioista... Contra, Street Gangs, Double Dragon, Turtles, Bubble Bobble (oliko se noin?). Contra, Turtles ja Street Gangs löytyypi omasta hyllystä. On mulla muitakin pelejä, mutta noi on ne mun lempipelit. |