Tämä on keskustelu Paras ja huonoin retropeli, RetroPELIT alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Paras on ehdottomasti Castlevania: Symphony of the Night. [l337](\/ r00lz 43\/4[/l337] Mutta huonoin... Varmasti Cheetahmen 2. Ne jotka tuota on ...
Paras on ehdottomasti Castlevania: Symphony of the Night. [l337](\/ r00lz 43\/4[/l337] |
Castlevania: SotN ei ole kyllä retroa nähnytkään |
Minä pidin pikkupoikana eniten Super Nintendon Secret of Manasta. Toisena suosikkina tulee Mario-veljesten toilailut. Huonointa retropeliä en osaa sanoa, koska pidin kaikista Super Nintendon peleistä, mitä minulla oli. |
Nahkurin orsilla tavataan
Parhaita ovat ylivoimaisesti Mariot 1-Yoshi's Island. |
|
Eka Tomb Raider, eihän siitä mihinkään pääse. Jatko-osat eivät innostaneet, mutta ekassa on jokin, joka saa minut sitä pelaamaan vuodesta toiseen... Mielestäni jatko-osista puuttui se jokin tunnelma, mikä ekassa oli. |
Vitonen Entertainment
"Cause it would take a lot more hate than you - to stop the fascination, Even with an iron fist, more than you got to rule the nation, when all I got is precious time"
Snessin Secret of Mana on kyllä ykkönen, viimeistä manabeastia en ole kyllä tappanut. |
Silloin SNES aikoina lempipelinioli varmaan Donkey Kongit |
YuRiPa is ready to go!
|
Mikäs se tämä on?
Ehdottomasti paras on Bubble Bobble. |
|
Mitenkäs on tässä uudessa GBA:aan Bubblessa moninpeli järjestetty? |
Mikäs se tämä on?
|
|
Nyt pelittää:
Tulossa:
Mun mielestä ehkä paras nes peli oli mitä mulla oli siis toi gunsmoke tai lolo. Huonoimpii ei tuu mieleen kaikki oli niin parhaita.!!. |
Kuningas
Ehdottomasti parhaimpina tulee mieleen SMW2: Yoshi's Island ja Super Metroid. Voittamaton kaksikko |
Tuo Action 52 on kyllä kauhea setti. Meikä pentuna kinusi sellaisen joululahjaksi kun oli jossain Seura-lehdessä mainos. Hintaa tais olla jotain 900 mk. Siihen loppu isukilta NES-pelien ostelu kun oli aika kallis pettymys tuo. |
en haluaisi arvostella, mutta eikö tämän threadin oikeastaan olisi voinut laittaa vaikka yleiseen ja nimetä "Paras ja huonoin peli" -otsikolla? |
the dead flag blues
|
Nyt pelittää:
Tulossa:
Tietysti ankkapeli eli Duck Hunt!!! Tosin Nesin Final Fantasyt, Mariot(Duck Huntin mukana tullutta lukuun ottamatta), Zeldat, Metroid ym. ym. jäivät jostain syystä hankkimatta(en varmaan tiennyt pikkuskidinä niistä) |
psone, Ps2, DC, GC, Xbox, NES
Gamertag: Valzu
Livessä: PGR 2, SC: Pandora Tomorrow, Rallisport Challenge 2