Tämä on keskustelu Mitä retropeliä olet pelannut viimeksi?, RetroPELIT alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Tuli laitettua pitkästä aikaa NES pelikuntoon ja tulikin siinä samalla pelattua muutama matsi legendaarista futispeliä Nintendo World Cup. Kyllä jaksaa ...
Tuli laitettua pitkästä aikaa NES pelikuntoon ja tulikin siinä samalla pelattua muutama matsi legendaarista futispeliä Nintendo World Cup. Kyllä jaksaa vieläkin huvittaa nuo taklaustilanteet, joita pelissä tulee vastaan |
Quackshotia pelasin juuri MD:lla.. Loistava peli! |
King of the Fighters '95:tä olen hangannut tässä jo 3 päivää, huomattuani etten hallitse oikein yhtään SNK hahmoa kunnolla... Armottoman vaikea peli tuo, ja jotenkin mystisesti menee vaikeammaksi vain mitä helpommalle vaikeusasteelle sen pistää |
HD my ass
Xbox Live gamertag: Super Tetris
Tuossa pari kuukautta takaperin päätin viikonlopun ajan retroilla ja iskin telkkariin kiinni vanhan kunnon C64:n. Tuli siinä sitten pelattua Great Gienna Sisterisä, Bomb Jackia, Out Run Turboa ja sun muita. Vieläkin noista peleistä jaksaa innostua joksikin aikaa ja silloin kyllä joystick saa kyytiä. |
You owe me one asparagus.
|
Ostinpa juuri Vanishing Point:in Dreamcastille. Ei ehkä mikään Gran Turismo, mutta laadukas ja viihdyttävä autopeli, ja vielä hyvän näköinen ihan nykypäivän standardeihinkin verrattuna. Muistuttaa oikein siitä että miten skarpit grafiikat DC:llä oli! |
HD my ass
No niin tämä on 1. postaukseni foorumiin, vaikka monet jo meikäläisen varmasti tietävätkin monistakin eri yhteyksistä. Ketjua oli hauska lueskella, vaikka mainitut NES-pelit tuntuvatkin "uusilta" peleiltä tällaiselle vanhalle naavaparralle, joka harrastaa niitä kaikista vanhimpia koneita, vaikka toki myös DC:n ja PS:n tapaisia neoklassikoita. |
Nyt kun hankin vanhoille koneille töllöksi 21 tuumaisen Philipsin, onnistuu myös TATE. (monitori kyljellään vertikaalisesti skrollaavissa räiskinnöissä) |
242 STAR GET!
|
Ai niin vastaus: Castlevania The New Generation. |
Viimeksi olen pelannut Marble Madnessia Megadrivella. Addiktiota tuo aiheuttaa ihan samalla tavalla kuin C64/Amigalla aikoinaan. Tuossa odottaisi Speedball 2 ja pari muutakin "uutta" MD-peliä testaamisvuoroaan. |
Commandoa tossa tuli viimeksi pelattua c64-emulaattorilla. Kyllä sitä oli joskus vähään tyytyväinen.. |
Slay Radio - Go retro!
|
242 STAR GET!
Itse olen pelannut viimeksi SMB3:sta Nessillä, ja samalla koneella Swords & Serpentsiä. |
Allekirjoitan ylläolevan.
Wonderboy in Dragon's Trap Game Gearille. |
-
Innostuin MegaDriven Kid Chameleonista pitkästä aikaa. Loistava peli. |
SNES:in Cybernator. Loisto peli. Erittäin viihdyttävä ihan nykypäivänäkin. |
HD my ass
Colecon Antarctic Adventure kannattaa kyllä hankkia, jos kohdalle sattuu! Ihan uskomattoman koukuttava peli. ColEm kyllä tukee tätä myös, jos nyt Colecosta on jo aika jättänyt. |
|
3DS - Dreamcast - DSi - Gamecube - iPhone - N64 - PS3 - PSP - PSPgo - Wii - Xbox - Xbox360
X360 Gamerscore: 110 330 - PS3 Trophies: Level 15 (22%), #23990 - iPhone Game Center: 6362, #996152 - Folding@home score: 727479, #29128 (sijoitus: #Maailma)
Vanhoja toimintapelejä on tosiaan helpompi pelata lyhyinä pätkinä kuin nykypelejä. Monen eri pelin pelaaminen puolen tunnin aikana menisi minulla tosin jo liian hötkyilyksi. Puoli tuntia yhtä peliä sen sijaan on usein ihan mukava aika. |
242 STAR GET!