Tämä on keskustelu Mitä retropeliä olet pelannut viimeksi?, RetroPELIT alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Suikoden läpi ja Castlevania Symphony of the Nightia aloittelin ja totesin paljon vaikeammaksi kuin GBA:n ja DS:n linnaseikkailut....
Suikoden läpi ja Castlevania Symphony of the Nightia aloittelin ja totesin paljon vaikeammaksi kuin GBA:n ja DS:n linnaseikkailut. |
Ostamaani Warcraft 2:sta ps1 versiona. Kontrollit oli aluksi todella oudot. Muutenkin peli on hidas ja tahmaa. On se silti hyvä peli. Kärsivällisen ihmisen peli. |
"Sacrificing lives with apathy. Torturing their captives ruthlessly. Misery and anguish, morbid pleas
Forgotten ghastly atrocities"
Manx TT tuli hommattua Sega Saturnille. Sitä sitten väänsin Saturnin omalla 3D-ohjaimella, Parhautta!! |
NHL'94 Sega Megadrivellä. Parhautta. |
Valkyrie profile tuli kahlattua läpi pleikkarilla, nyt pelissä Legend of mana. |
"A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open" - Frank Zappa
MD:llä Ultimate Mortal Kombattia. Mulla on tää Saturnillakin, mutta se on aivan liian nopea. Eikä MD:llä ole latausaikoja |
Super Metroid. Nami nami. |
Miksi ihmiset pitävät aktoriteettejä totuutena eivätkä totuutta auktoriteettinä?
Viimeksi Raymania tuli hakattua Atari Jaguarilla |
Ateisti & hippi
Rauta : PC.PS3.Xbox 360.NES.Snes.
Batman on NES. prkl vaikea peli mun mielestä. Nes Advantagella hakkailen |
Team Buddies |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Äsken tuli mätettyä peukalot verillä Zelda 2:sta. Pitäisi potkia Helmetheadia päähän kunhan tässä jaksaa. |
Seiken Densetsu 3, Turtles IV ja FF6. Noita tullu snessillä pelailtua. |
Pelit ja leffat lähellä sydäntä ^^
Odotuksessa: -
Pelitän: Snessin klassikot
Dungeons & Dragons: Warriors of the Eternal Sun. Koneena Sega MegaDrive 2. |
Super Mario Kart on pyörinyt viimeaikoina ahkerasti, Rainbow Road (vai mikä lie sateenkaari-rata onkaan) on vieläkin yhtä raivostuttavan ihastuttava. |
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
Vaihtelua Zelda 2:n läpäisemisen lomassa, eli Robowarrior tuli heitettyä matolaatikkoon. Ai saamari että on kyllä vaikea peli. |
They swim... the mark of Satan is upon them. They must hang.
Aloitin Mega Man 3 läpipelaamisen ja samalla tuli siitäkin nauhoitettua rutosti materiaali. |
Ateisti & hippi
Rauta : PC.PS3.Xbox 360.NES.Snes.
Viimeksi tuli Itse pelailtua Playstation 1:sellä Grand Theft Autoa. |
Super Mario Worldia. |
alone in the dark 1 |
Ei nyt niin älyttömän retroa, mutta Alundraa, Suikodenia ja Wild Armsia tulee pelattua melko paljon. |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.