Tämä on keskustelu Mitä retropeliä olet pelannut viimeksi?, RetroPELIT alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Sunset Ridersin ja Sonic 3:sen pelasin läpi pari päivää sitten. Olipahan lyhyt peli tuo sunset riders ja sonic 3 oli ...
Sunset Ridersin ja Sonic 3:sen pelasin läpi pari päivää sitten. Olipahan lyhyt peli tuo sunset riders ja sonic 3 oli vakuuttava tasohyppely edelleenkin. |
Ocarina of time on menossa kolmatta kertaa lävitse! |
Evil criminal!
www.neogeocd.net
Phantasy Star IV: The End of the Millenium. Noin 14h pelattu. Tykkään kovasti |
Nyt pelaan: pelejä
Playfire ID[/SIZE]
Zelda Link to the pastia tulee silloin pelailtua kun emännältä luopuu DS:stä |
Dreamcast - Super Puzzle Fighter II Turbo (Jap Import) |
Signature
MegaMan X3 pelasin viimeks |
KoF 99 evo ja Marvel VS Capcom 1/2 dc:lle!!! ja tottakai arcadetikun kanssa. |
Evil criminal!
www.neogeocd.net
wild arms 1:stä nyt kolmisen tuntia. ai että niitä muistoja |
Einhänder PSX:lle |
Evil criminal!
www.neogeocd.net
Tossa just vanhempien luona vetäisin Super Mario Bros. ykkösen läpi lämmittelynä ja sen jälkeen pelailin Duck Talesia ja Journey To Siliusta. NES siis vanhempien luona, pikkuveljellä lainassa kun se halusi tutustua NESin tarjontaan hieman :-) |
PS3 | Xbox 360 | Xbox Crystal | PS2 | PC | NDS Lite | NDSi XL | PSP | GP2X | iPad 2 | Samsung Galaxy S Cyanogenmod 7.1
Tuli tuossa pelattua yks ilta Super Mario Bros. 2 ja Tale Spin läpi nessillä. |
Tuli tuossa aloteltua Breath of Fire 2 alusta. On joku 5-6 vuotta ku oon viimeks pelannu <3 Ja sitä ennen tuli vedettyä Chrono Trigger läpi. |
Nyt: Dragon Age 2
neogeolla tullut jumitettua 2020 Baseballia! Hitto että osaa olla simppeli mutta pirun addiktoiva peli! |
Evil criminal!
www.neogeocd.net
Power Stonea, Sonic Adventurea ja Shenmueta. Shenmue meni eilen läpi taas pitkästä aikaa. On se mahtava peli kyllä. |
Tällä hetkellä pelailen: Gran Turismo (PSP), Little Big Planet(PS3)
Itse olen juuri pelaillut Shenmueta ja menossa toisella levyllä. |
Tällä hetkellä pelailen: Gran Turismo (PSP), Little Big Planet(PS3)
NYT: Phantasy Star Online I&II(GC), Monster Hunter 3(Wii), GTA IV(XO) | NDS-kaverikoodit
Joo itsekin yritän kerätä kaikkic capsulet ja myöskin yritän voittaa niitä special capsuleita |
Täs on tultu pelattua Snes:sillä tota unirallya. Tosi hyvä peli muuten on kyseessä! Suosittelen! |