Tämä on keskustelu Parhaat PSX-pelit, RetroPELIT alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: En löytänyt tällaista ketjua, mutta jos tällainen on jo niin lukkoa tälle. Eli listatkaa tänne parhaat ekan pleikkarin pelit. Tässä ...
En löytänyt tällaista ketjua, mutta jos tällainen on jo niin lukkoa tälle. |
Oddworld sarja. |
Only death cures stupidity.
Medal of Honor on ihan kiva. Tai oikeastaan se on hyvä. |
Resident Evilit |
nyt xbox360:RDR - Undead Nightmare, WII: -
Myös nuo Twisted Metal sarjan pelitkin iskee hyvin. |
Only death cures stupidity.
Metal Gear Solid ja Silent Hill |
- Suikoden |
Medievil. |
Peliin: Samsung 52A656, PS3+PlayTV, X360, H/K AVR255, ViasatHD, JBL E-Series 5.1
Olkkarissa: Samsung 40F86, H/K HK980, H/K DVD29 JBL ES90-pari
Pyhä kolmiyhteys: |
"Parhaat" on reippaansorttisesti suhteellinen käsite, mutta tässä omat suosikit alustalla: |
Suosikkini, jotka eivät ole missään järjestyksessä (paitsi eka): |
Parasta PC-versioissa on tietysti pelata hiirellä ja näppäimistöllä, jolloin tähtääminen sujuu realistisella nopeudella ja tarkkuudella ja liikkuminen on luontevaa, ei kulmikasta.
En olisi voinut sanoa itse yhtään paremmin...
Tähän mennessä mainitsemattomia, Klonoa: Door to Phantomile ja R-Type Delta. |
psx:lle ei ikinä julkastu yhtää pelii. sillä psx ei ole ps1. |
|
Tässäpä listaa parhaista PSX-peleistä, joita oon pelaillu. Näistä peleistä on parhaat muistot ja niitä on tullu pelailtua useampaakin otteeseen läpi tahi muuten vain. |
Humppaa tai kuole!
Tässä omia suosikkejani: |
Miksi sitä pitää kutsua aina psx:ksi? |
Vaikka PlayStationin pelaaminen on jäänyt omalta osaltani kovin vähälle,vain kavereilla sitä on tullut pelattua, niin omat suosikkini osaan kuitenkin silti sanoa: |
- grand theft auto |
Äkkiseltään tulevat mieleen seuraavat PSX-pelit joista jäi hyviä kokemuksia: |
*Jeps, just mitä mä haluan joululahjaksi - 1000:n räjähtävän luodin patruunavyön. Ja muistakaa kertoa kaikille, mitä mä sain. Pysyypähän naapurit hiljempaa.* -Neonsamurai