Tämä on keskustelu Megadrive: Pier Solar 2008, RetroPELIT alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Uusi megadrive RPG tulossa loppuvuodesta tai ensi vuoden alku puolella. Kyseessä Pier Solar, jonka kotisivu ja ennakkovaraus: piersolar.com Itse laiton ...
Uusi megadrive RPG tulossa loppuvuodesta tai ensi vuoden alku puolella. Kyseessä Pier Solar, jonka kotisivu ja ennakkovaraus: piersolar.com Itse laiton tilaukseen. |
Jep. Tuli itsekkin tilattua tuo muutama päivä sitten. Innolla odotellaan. Mielenkiintoinen toi cd tasoisen musiikin toisto Mega-CD:ltä, mutta itse peli toistetaan kuitenkin cartridgelta. |
Last edited by Talwar; 14.09.2008 at 10:22.
KONSOLIT: Master System, Mega Drive, Mega Drive II (32X+Mega-CD II), Game Gear | XBOX360 Super Elite | PS3 160GB
SETTI: Sanyo PLV-Z2000 (1080p) @ Grandview Cyber CB-P106 (106") + Xbox 360 HD DVD + Ps3 Blu-Ray | Yamaha Rx-V665b
Mukavaa että vanhalle rakkineelel löytyy vielä "kotitekoisia" roolipelejä ja pakko tuo on pistää tilaukseen |
Ateisti & hippi
Rauta : PC.PS3.Xbox 360.NES.Snes.
Sieltä Media osiosta voi myös ladata demon. |
KONSOLIT: Master System, Mega Drive, Mega Drive II (32X+Mega-CD II), Game Gear | XBOX360 Super Elite | PS3 160GB
SETTI: Sanyo PLV-Z2000 (1080p) @ Grandview Cyber CB-P106 (106") + Xbox 360 HD DVD + Ps3 Blu-Ray | Yamaha Rx-V665b
Pirusoikoon! Pisteet kyllä kotia että tekevät tuommosen julkaisun!!! DC:hän vielä elää jotenkuten mutta että megadrive/genesikselle niin huhhuh. Laitanpa heti ensiviikolla tilaukseen! |
Last edited by ISODee; 22.09.2008 at 13:33.
Evil criminal!
www.neogeocd.net
Itse meinasin supportata kalliimmalla versiolla. Olisi nimenkin saanu manuaaliin ja lopputeksteihin ja niinpäin pois. Mutta totesin sitten etten kuitenkaan niin rahoissa ole (vaikkei se nyt loppupeleissä montaa euroa olisi se ero ollutkaan). Eli halvemman tilasin. Mitenköhän posti polkee suomessa joulun aikoihin... |
Veikkaan että jos ne vaikka jo lähettäs viikkoa ennen joulua niin saa olla aika hyvä mäihä että saapuu tänä vuonna. Toivottavasti noille ei oo kauheesti nyt menekkiä kun vasta ensviikolla pääsee ite tilaa ja eivät paina kuin sen 500kpl! Lisätäänpä vielä että mistähän hitosta löytys toi CD 2ver laite? Ois hienoa kyllä saaha kunnon soundit peliin!!!! |
Evil criminal!
www.neogeocd.net
Mulle tulee halvempi versio. Sitä odotellessa.. |
Hurraa tilattu on! nyt vain pitää jaksaa odotella että peli saapuu |
Evil criminal!
www.neogeocd.net
Onkohan se nintendo tappanut fasistisilla säännöillään tällaisen toiminnan vai miksiköhän näitä ei tule SNES:lle... |
Jahas. Tuli sähköpostia jossa ilmoitettiin että julkaisu venähtää. Foorumilla heittelivät kevät 2009 veikkauksia. Saas nähä miten tänkin käy... |
Kohta varmaan ilmoittavat että tuleekin vaan sega cd:lle poltettuna cd-r:nä :P |
Evil criminal!
www.neogeocd.net
Nin tai postiin kolahtaa levyke jossa on rom tiedosto jota voi sitten emulla pelailla. |
Nintendo NES, SNES, N64, GC, Wii, GBA Sony PS1, PS2
Sega MD, DC Microsoft X360
Saapi nähä mitenkähän vielä käy.... mutta kuha ees rahansa saa takasi jos käy kusisesti koko julkasun kanssa. |
Evil criminal!
www.neogeocd.net
Ikävältä kuulostaa. Tosin, jos yksi graafikko on tosiaan häipynyt ja vienyt kaiken graffan mukanaan niin kai siinä jokunen tovi menee, että saavat tehtyä uudet tilalle. Kunhan vain laatu pysyy hyvänä niin kuukausi pari ei mua ainakaan haittaa. |
Onko peli vieläkään tullut ulos? Itse en ole vieläkään saanut peliä vaikka reilu vuosi sitten ennakkoon tilannut. |
Evil criminal!
www.neogeocd.net