Tämä on keskustelu Rush Rush Rally Racing, Dreamcast, RetroPELIT alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: redspotgames julkaisee Senile Team jo pitkään työn alla olleen autopelin Rush Rush Rally Racingin ensi kuussa. Peli on ylhäältä päin ...
redspotgames julkaisee Senile Team jo pitkään työn alla olleen autopelin Rush Rush Rally Racingin ensi kuussa. Peli on ylhäältä päin kuvattu arcade-rallipeli, joka pelityyppinä on varmasti tuttu kaikille Slick 'n Slidea tai Death Rallya pelanneille. Pelin hinta on varsin edukas 15 euroa |
Tulin jo tilanneeksi ;( Jokusen euron olisin säästänyt, mutta itse peli ei ollut kamalan kallis. |
Hiljaista on |
Enkö minä muka laittanut viestiä tulemaan? Minä voin sen toisen kappaleen sinulta ostaa pois kuleksimasta. |
NYT: Phantasy Star Online I&II(GC), Monster Hunter 3(Wii), GTA IV(XO) | NDS-kaverikoodit
Hitsit, tämä peli on jäänyt minulta täysin väliin! |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Pari iltaa tätä on nyt tullut pelattua. Vasemmassa peukalossa alkaa olla kovettuma ristiohjaimen näpyttelystä. Tykkään siis kovasti. |
Dreamcast - Wii - Xbox - Saturn - PSone - Atari ST - PC
Nyt:
Yksi ilta pelin kanssa takana. Yhdyn edelliseen, varsin mainio peli kyseessä. Itse pidin tatilla ohjaamisesta enemmän kuin ristiohjaimesta, mutta DC:n vakio-ohjaimen uskomattoman huono d-pad varmasti vaikuttaa asiaan. Pitäisi varmaan kokeilla Saturnin ohjaimella. |
RSG:n poppoo sekoilee urakalla minun tilausteni kanssa; ei meinaa tulla ensimmäistäkään peliä, vaikka kuinka olen heihin yhteydessä ja tilausteni pitäisi olla OK ja ovat 100% maksettu. Harmittaa, jos en peliä tai edes rahojani takaisin saa. |
Moninpeli on mainio, ongelmana lähinnä se että kentästä näkee vain hyvin pienen alueen kerrallaan - kentät kannattaa osata ulkoa. Pelissä ei myöskään ole minkäänlaista kuminauhaefektiä, jos joku on parempi niin se kans pärjää |