Näytetään tulokset 1 - 15 / 15

SNK ja Playstation

Tämä on keskustelu SNK ja Playstation, RetroPELIT alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Onkos kellään tietoa mitä pelejä SNK julkaisi Playstationille Euroopassa? Olisi mukava haalia nuo kasaan ihan näin ikäänkuin muistona upeasta pelitalosta. ...

Jäsen

SNK ja Playstation

Onkos kellään tietoa mitä pelejä SNK julkaisi Playstationille Euroopassa? Olisi mukava haalia nuo kasaan ihan näin ikäänkuin muistona upeasta pelitalosta.

Itselläni on ainakin King of Fighters 95 ja Real Bout: Fatal Fury sekä SNK:n julkaisema (muttei kehittämä) Koudelka. Netti osaa kertoa että lisäksi olisi julkaistu ainakin Samurai Shodown III (aika yllättys ainakin minulle) ja itseasiassa Ebay UK:ssa on tuota yksi kappale myynnissäkin.

Eli vastatkaapa minua viisaammat: mitä muita SNK:n pelejä on julkaistu Playstationille Euroopassa? (Saa myös tarjota ostettavaksi, varsinkin tuota Samurai Shodownia )

Jäsen

Re: SNK ja Playstation

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
    Itselläni on ainakin King of Fighters 95 ja Real Bout: Fatal Fury
    Myin kerran nuo kaksi peliä eräälle kaverille joka myi ne jollekkin niin isolla voitolla että oikein otti päähän. Mahdoitkohan olla sinä?
    paska peli.

Jäsen
    Hehheh, en valitettavasti Itse olen haalinut nuo vuosia sitten eri aikaan ja divarista.

Pieni surffailu kertoi että pelit taitavat olla noissa mainitsemissani, mutta en usko mihinkään vielä ennen rankempaa selvittelyä. GameFAQS väittää että Metal Slug X julkaistaisiin Euroopassa perjantaina ja se kuulostaa kyllä liian hyvältä ollakseen totta. Täytyypä selvitellä lisää...

Nem
    Nem on offline
    Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    GameFAQS väittää että Metal Slug X julkaistaisiin Euroopassa perjantaina ja se kuulostaa kyllä liian hyvältä ollakseen totta.
    Metal Slug X:n on pitänyt tulla ulos Euroopassa jo yli puoli vuotta sitten, mutta on jostain kumman syystä myöhästynyt joka kerta.

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
    Metal Slug X:n on pitänyt tulla ulos Euroopassa jo yli puoli vuotta sitten, mutta on jostain kumman syystä myöhästynyt joka kerta.
    Hemmetti, onhan täällä pari muutakin odottanut mun kanssa Metal Slug X:ää. Joo, oli jo joskus syyskuun alussa ainakin Funstationin sivuilla, mutta ei tullut ulos. Sitten kyselin Dosesta ja antoivat päivämäärän lokakuuhun ja aina katson onko esim. VPD:n sivuille tullut merkintää... tuntuu oudolta odottaa yhtä PSX-peliä.

Jäsen
    Tässä yksi: Fatal Fury Wild Ambition.

Viimeinen SNK:n peli PlayStationille taisi olla
    King Of Fighters '99.

Jäsen
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tony_N
    Tässä yksi: Fatal Fury Wild Ambition.

Viimeinen SNK:n peli PlayStationille taisi olla
    King Of Fighters '99.
    Euroopassa? Ei kai ainakaan tuo KoF tullut täällä ulos. FFWA:sta en ole varma... omistatko itse ko. pelin?

SCEE:n saitti on muuten aika antoisa ja sieltä löytyy paljon tietoa, linkki tässä.

Jäsen
    En omista pleikkaa.
    Ehkä se sit ilmesty vain Euroopan ulkopuolella Playstationille se KOF '99. Mulla on kyl KOF '99 Neo-Geo CD:llä.

Jäsen
    Joo, Japanissa ja Jenkeissä julkaistiin noita Koffeja enemmänkin, samoin Samurai Shodowneja ja Fatal Furyja.

Mites muuten Neo Geo CD, ovatko ne latausajat niin kauheita kun joka paikassa sanotaan? (kysyy kateudesta vihreänä )

On itsekin pitänyt hommata joku Neo Geo -systeemi mutta on jäänyt Pocket Colorin tasolle homma... ehkä joskus... Pacdamhan luopuu kohtuuhintaan omastaan, vai

Jäsen
    Paikka
    Oulu
    On itsekin pitänyt hommata joku Neo Geo -systeemi mutta on jäänyt Pocket Colorin tasolle homma... ehkä joskus... Pacdamhan luopuu kohtuuhintaan omastaan, vai
    Täällä aivan selvästi oletetaan, että luen kaikki viestit ... ei, en luovu. Neo Geo cart-systeemi on sen verran kiva omistaa, että en ihan hevillä luovu. CD-vehjekin oli, mutta se meni kaverille samoihin aikoihin, kun ostin tuon nykyisen itselleni. Sille oli muistaakseni n. 5-7 peliä sillekin. AES-cartteja on hyllyssä 9, Fatal Fury taitaapi olla ainoa mätkintä ...

-=Pacdam=-

Jäsen
    Neo-Geo CD:n latausajat riippuu ihan pelistä.
    KOF:eissa on ehkä pisimmät latausajat koko konsolilla koska ne on niin isoja ne KOF pelit, Fatal Furyissa on kuulemma aika nopeat lataukset.

Ainakin KOF '96 on siedettävät ajat.
    KOF '99 en oo viel testannu, jouluna sitten, just nimittäin sain sen. Mulla on myös Samurai Showdown RPG, mutta sitä en oo pahemmin pelaillu kun en japania osaa sanaakaan.
    Kyllä ne latausajat unohtuu jos peli on hyvä.

Ainahan voi hankkia Neo-Geo CDZ, siinä lataukset ovat hieman nopeampia, mutta tosta CDZ on tapauksia jolloin kone yilkuumenee oikein kunnolla ja hajoo ja saattaa myös hajottaa pelin. Tavallinen Neo-Geo CD on muuten todella kestävä kone, se ei hajoa.

www.neogeocd.com Sieltä lyötyy joidenkin pelien latausaikoja.
    Last edited by Tony_N; 21.12.2002 at 13:38.

SP Varmennus
    Paikka
    Oulu

Re: SNK ja Playstation

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
    Myin kerran nuo kaksi peliä eräälle kaverille joka myi ne jollekkin niin isolla voitolla että oikein otti päähän. Mahdoitkohan olla sinä? :-)
    No en ole kyllä myynnyt vielä kenellekään, eikä tunnu ketään kiinnostavan kyseiset pelit niin paljoa että niillä rikastuisi ;-)

Jäsen

Re: Re: SNK ja Playstation

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaptah
    No en ole kyllä myynnyt vielä kenellekään, eikä tunnu ketään kiinnostavan kyseiset pelit niin paljoa että niillä rikastuisi ;-)
    Jep, sekoitin vähän. Myit sen USA SNESin niin suurella voitolla että otti päähän :P
    paska peli.

SP Varmennus
    Paikka
    Oulu
    No se oli niin ruma etten jaksanut enää katsoa. Syytön olen minä jos joku onneton siitä niin paljon maksoi :-)

SP Varmennus
    Paikka
    Espoo
    mul on metal slug psoneille

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •