Tämä on keskustelu Klassikkopelit jotka eivät koskaan löytäneet Suomeen, RetroPELIT alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Kaikki retropelaajat varmasti haaveilevat paluusta lapsuuteen ja retrokonsoleiden äärelle. Kyytiä saivat Megamanit ja Ducktalesit, hieman myöhemmin Killer Instinct ja Judge ...
Kaikki retropelaajat varmasti haaveilevat paluusta lapsuuteen ja retrokonsoleiden äärelle. Kyytiä saivat Megamanit ja Ducktalesit, hieman myöhemmin Killer Instinct ja Judge Dredd. Myöhemmällä iällä paljastui että rapakon toisella puolella oli todella pelikirjasto joka ei Pohjolaan koskaan löytänyt. Käsittämätön kokoelma hyviä pelejä. Päälimmäisenä näistä tulee mieleen Chrono Trigger joka videoista ainakin vaikuttaa täydelliseltä peliltä. Muita mainioita Super Mario RPG ja Final Fantasy II & III. |
Pari heti kättelyssä mieleen tulevaa ovat Secret of Mana 2, joka ei koskaan saapunut edes jenkkeihin sekä Taiton Don Doku Don -pelit. Myös Nintendon Starfi (Stafy) -pelit jäivät vain japanilaisten riemuksi. Harmi sinänsä, hyviä pelejä joka ikinen. |
Itse olin onnekas pienenä. En tiennyt juurikaan regioneista mitään ja Gamehouse myi minulle ja veljelleni NTSC SNES:in ja pääsin julkaisussa Chrono Triggeria pelaileen, joten se peli ei jääny harmittamaan, mutta sen lisäksi olisin halunnut nähdä pelit Star Ocean ja varsinkin Tales of Phantasian julkaistavan ainakin NTSC:nä (koska tosiaan NTSC-konsolin omistin). |
Starflower Games (www.starflowergames.com)
Now: | Next: Tales of Graces f
List of Super NES enhancement chips - Wikipedia, the free encyclopedia Ilmeisesti mikään noista tuolta listalta ei toimi. Sitten on kai vielä sellaisia pelejä jotka tarkistaa pyriikö kone oikealla nopeudella ennen kuin käynnistyvät. |
Nyt pelaan: pelejä
Playfire ID[/SIZE]