Tämä on keskustelu Uusimmat retrohankinnat!, RetroYLEISTÄ alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Herätellään retrokeskustelua! Tässä ketjussa voisi kertoa uusimmista retrohankinnoistaan; niin koneista, peleistä ja muusta tilpehööristä. Saahan elvistelystä kiksejä, ja muiden ostoksista ...
Herätellään retrokeskustelua! |
242 STAR GET!
Mullakin on jo pitkään ollut tarkoituksena hankkia nimenomaan NeoGeoCD ja sitten aikanaan kunnon kabinetti kunhan alkaa tilaa olla niin että naisväki hyväksyy... |
Pistin tässä hiukan aikaa sitten elämän kerralla risaiseksi ja ostin GameBoyn. |
Pulstar on kyllä niin törkeä plagiointi R-Typestä. Toisaalta, mitäpä väliä, kun peli on aivan helvetin hyvä |
|
242 STAR GET!
|
242 STAR GET!
|
|
242 STAR GET!
Viimeisimpiä hankintoja: |
Last edited by Wiking; 25.06.2003 at 20:12.
Komea määrä Vekkulan pelejä. Ja yhtä Vectrexiä parempi on tietysti kaksi Vectrexiä! |
242 STAR GET!
Tosiaan, retrohankintojahan tässä oli tarkoitus listata. Megadrivelle tuli taas hankittua muutamat pelit (yhteensä nyt hieman yli 50 + vielä erikseen MegaCD ja 32X-pelit). |
Hankintoja: Vuosi pari sitten hommasin Dreamcastin, sitä ennen talossa oli NES('91), pleikka('97) ja käytettynä ostettu Saturn('99) + NetLink ja näppis adapteri.. |
|
Oman laatikottoman Vectrexini ostin reilu vuosi sitten Saksasta. Laite on uutta vastaavassa kunnossa ja mukana tuli neljä peliä. Hinta oli 70 euroa ja postitus vain 20 euroa (Saksan posti on aivan ykkönen!). Erittäin tyytyväinen olen ollut laitteeseen vaikka se onkin jäänyt enemmän sisustuselementiksi. Lisää pelejä on kuitenkin tarkoitus ostaa tulevaisuudessa. Nyt pääkiinnostus on loppujen minua kiinnostavien laitteiden hakkimisessa ja muutaman uudemman koneen peleissä. |
242 STAR GET!
Atarin Jagge + CD-player pitäisi olla tuloillaan. |
|
Jup. |
Eipä kovin retroa meikäläisen hankinnat ole mutta tässä tulee kuitenkin: |
Sega4Life
Heaven's Night
Sierraa tuli postista: |
Last edited by Psychic; 02.07.2003 at 15:14.
Apple II -versiot Sierran peleistä on hieno keräilykohde. Itse ei ole koskaan tullut Apple II:sta edes nähtyä toiminnassa. Onhan toki noita pelejä muilla koneilla tullut pelattua. Nykyisen keräilynikin olen rajannut pääosin pelkkiin konsoleihin. (plus C64 ja Amiga) Ehkä jossain vaiheessa on aika laajentaa. |
242 STAR GET!