Tämä on keskustelu CD32 retrotrippi, RetroYLEISTÄ alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Sain kaverilta takaisin hänelle aikoinaan myymäni Amiga CD32 -laitteen peleineen. Jälleennäkeminen ja -kokeminen näin vuosien jälkeen oli uskomaton retroelämys! Tuli ...
Sain kaverilta takaisin hänelle aikoinaan myymäni Amiga CD32 -laitteen peleineen. Jälleennäkeminen ja -kokeminen näin vuosien jälkeen oli uskomaton retroelämys! Tuli testattua Cannon Fodderia, Pinball Illusionsia, UFOa, Super Stardustia, Arcade Poolia.. |
Last edited by Prisoner; 08.03.2010 at 12:47.
Itsekin olen pohtinut pitäisikö laite hankkia. Onhan se "vaan" Amiga cd-asemalla, mutta ei kuitenkaan sellainen typeryys kuin aikaisemmat kotitietokoneista tehdyt konsolit. Sitä paitsi laitetta on helpompi pitää television vieressä kuin isoa Amigaa. Ja verrattuna Amigaan, eivät pelitkään hajoa yhtä helposti kuin vanhat korput. |
242 STAR GET!
Olen myöskin himoinnut moista laitetta pitkään. Ei ole tullut vain vastaan sopivalla hinnalla sopivassa kunnossa olevaa laitetta. |
paska peli.
Myin kyseisen koneen aikoinaan pois, pientä haikeaa fiilistä tuli nyt. Omani oli viritetty kovalevyllä ja korppuasemalla ja vääntelin siitä kunnon autobuuttaavaan multimediakeskuksen. Oli se kyllä kiva kone. Ja S-video-ulostulo suoraan itse koneessa! |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Tässähän tulee herkisteltyä itsekin. Heh muistaakseni tuossa Ufossa oli paikoitellen aika infernaaliset latausajat. Hyllyssä näyttäisi vieläkin olevan Microcosm ja Zool2, eihän sitä tiedä vaikka konekin eksyisi jonakin päivänä takaisin kotiin. |
Tieto vähentää tuskaa.
Toimivatko CD-32:lla CDTV:n pelit? |
242 STAR GET!
|
|
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Löytyypi CD32 boksattuna sekä SX-1 ja ovat todella aktiivisessa käytössä. |
|
Last edited by Prisoner; 11.03.2004 at 14:41.
|
Voih kun pääsisi taas vääntämään cannon fodderia,lost vikingsiä jne jne.Nyyh. |
Defender of all that is 2D and good.
|
Prisoner, hyvä meininki! |
Nyt on CD32 tulossa minullekin. |
242 STAR GET!
Normaali s-videokaapeli käy hyvin. Mulla on jotain pelejä, joista voisin luopua. Kotelot ohjeet ja jopa pahviboksit on tallella. Listaan pelit kunhan ehdin.. |
Hei, tietääkö kukaan mistä voisi saada uuden muuntajan. vanha hajosi, oli liian kovassa käytössä |
Amiga-klassikkoja tallenteilla, jotka eivät hajoa kuten levykkeet, koneella, jonka saa näppärästi hyllyyn ja pelit ruudulle laadukkaalla svideo-kuvalla. Toimii! |
242 STAR GET!
|
Aloitin tämän ketjun päivälleen kuusi vuotta sitten. Nyt lisäsin tuohon ekaan viestiin yhden linkin |