Tämä on keskustelu Mistä kaupoista tilaatte pelejä ja koneita, RetroYLEISTÄ alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: Elikkä laittakaa hyviä Suomalaisia pelikauppoja joissa löytyy NES, SNES, Saturn, N64 ja vastaavia pelejä ja laitteita. Gamehousesta löytyy ihan hyvin ...
Elikkä laittakaa hyviä Suomalaisia pelikauppoja joissa löytyy NES, SNES, Saturn, N64 ja vastaavia pelejä ja laitteita. Gamehousesta löytyy ihan hyvin vanhoja pelejä ja jopa laitteita. Gameparadisesta löytyy joskus jne. mutta ei mitään kovinkaan suurta valikoimaa ole kummassakaan. Pelien on oltava Euroja, koska Euroja minun retrokoneet vain pyörittävät, myöskin luottokortti puuttuu joten Englannista en voi niitä tilata. Supisuomalaisia pelikauppoja joista löytyy hyvä valikoima NES, SNES, N64 jne. pelejä. Myöskin jos siellä löytyy retrokoneita myytävänä niin sehän on vain plussaa. |
Äpis
|
242 STAR GET!
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
Porissa on toridivari, jolla on loistava valikoima N64, Snes, Nes ja Megadrive pelejä. Ei taida olla nettisivuja, mutta numero löytyy luettelosta. |
What Drama! Apparently the Wilder brothers are squabbling with Stuart again! The pressure from the competition is really starting to show!
Top #1 eBay |
The PC man :o
Vinkkejä vanhoja pelejä myyvistä pytingeistä löytyy tästä keskustelusta: |
Kellään tietoa, jos Lahdesta löytyisi Divaria, josta Megadriven pelejä löytyisi? |
Mitään luukkua esim. saksasta mistä saisi SNES:iä osteltua? |
Miksi ihmiset pitävät aktoriteettejä totuutena eivätkä totuutta auktoriteettinä?
.:Kennedy:.
www.retroland.net
Itse olen ostanut kaikki pelit huutonetistä ja myös käytettynä konsolitkin. |
"Sacrificing lives with apathy. Torturing their captives ruthlessly. Misery and anguish, morbid pleas
Forgotten ghastly atrocities"
Gamehouse |
Parhaimmat pelini: Call Of Duty: Black Ops, World At War, Modern Warfare 2 & Modern Warfare 3
Kaipa tämäkin liittyy aiheeseen. |