Näytetään tulokset 1 - 3 / 3

NES zelda 3

Tämä on keskustelu NES zelda 3, RetroYLEISTÄ alueella, joka on osa-alue RetroFIN alueella: En tiedä onko jo tästä asiasta täällä päin jo uutisoitu... mutta kyllä luit oikein, joku karpaasi on kaupitellut eBay:ssa prototyyppi ...

Jäsen
    Paikka
    EVVK

NES zelda 3

En tiedä onko jo tästä asiasta täällä päin jo uutisoitu... mutta kyllä luit oikein, joku karpaasi on kaupitellut eBay:ssa prototyyppi versiota pelistä nimeltään Zelda 3 triforce saga ja nimenomaan NES:ille

http://www.joystiq.com/entry/1234000357064460/

Keskustelu retrofoorumeissa on käynyt aika kuumana tuosta aiheesta. Minusta juttu kyllä haisee aika pitkälti kusetukselta... mutta entäpäs jos se onkin aito

Jäsen

Vastaus: NES zelda 3

Lainaus Viestin lähetti alunperin sigmatau
    Keskustelu retrofoorumeissa on käynyt aika kuumana tuosta aiheesta. Minusta juttu kyllä haisee aika pitkälti kusetukselta... mutta entäpäs jos se onkin aito
    Siis mitä minä olen liikkunut vuosikausia emulaattoripiirreissä, tuo varsinainen cart näyttää aidolta prototyypiltä, koska vastoin yleistä uskomusta, prototyypit todellakin tehtiin monissa tapauksissa länsimaiseen cart tyyppiin. Mm. NES:in Sim Citystä ja Earthboundista on tälläiset protot. Mutta se annettu valokuva TV:stä näytti aivan feikiltä.
    Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.

Jäsen
    Paikka
    Iisalmi
    Gamer IDt

Gamertag: Pelaaja PSN ID: Pelaajamies

Vastaus: NES zelda 3

Enpä usko että peli on aito. Koska en ole itse kuullut koko pelistä. Vaikka olenkin zelda pelien fani.
    http://tjaa.dy.fi/pelaaja/etusivu.html

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •