Näytetään tulokset 1 - 2 / 2

Jonkun kautta tavaraa DealExtremestä

Tämä on keskustelu Jonkun kautta tavaraa DealExtremestä, Sekalainen Kauppa-alue alueella, joka on osa-alue KonsoliFIN kauppa-alueet alueella: Eli olisi tarve tilata PSP :lle kaikennäköistä tuunaustavaraa, mutten itse pysty Dealextremestä ( DealExtreme: Cool Gadgets at the Right Price ...

Jäsen Aikapommi:n Avatar
    Palautepisteet
    12 (100%)

Jonkun kautta tavaraa DealExtremestä

Eli olisi tarve tilata PSP:lle kaikennäköistä tuunaustavaraa, mutten itse pysty Dealextremestä (DealExtreme: Cool Gadgets at the Right Price - Site-Wide Free Shipping (Page 1)) tilaamaan, kun ei tilisiirtoa ainakan tietääkseni oli maksutapana, taitaa vaan paypall tms? Eli jos voisit tilata puolestani tavarat mitkä pyydän niin maksaisin tilisiirolla (mahdollisesti voisin PSP-pelejä tai DVD-leffoja vaihdossa antaa mikäli kiinnostaa) ja toimittaisit tavarat mulle. Ihan ensikertalaisen kanssa en ala tätä suorittaan, eli jotain kauppapalautteita pitää olla vaikka huuto.netissä tai täällä.

Jäsen / [LDM] Trollbutcher:n Avatar
    Paikka
    Keuruu
    Palautepisteet
    11 (100%)
    Gamer IDt

Gamertag: Trollbuster PSN ID: Trollbutcher

Vastaus: Jonkun kautta tavaraa DealExtremestä

Paypalin tilin tekeminen on todella helppoa. Itse juuri tilasin tuolta tavaraa ja tein tuon paypal tilin. Tuolta tilatessa toimitus kesti melkein 2 viikkoa.

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •