Sivu 5 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112131415 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 81 - 100 / 333

Ketju: Spring Hockey League 2012

Jäsen
    Gamer IDt

PSN ID: Naikou88

Vastaus: Spring Hockey League 2012

Lainaus Viestin lähetti alunperin JKBANG (Näytä viesti)
    Joo en tiennyt tästä vaihto hässäkästä mitään! Ihmettelin psn:n kautta tullutta viestiä
    Laitoin vaihtoehdotuksen ko. kundille menemään, ja toivottavasti pääsis vielä tänään pelaan.
    prkl tälläsiä jätkiä!
    Joo... Ainoat vaihdot mitä saa tehdä/hyväksyä pittsburghiin on

Fleury <--> Bryzgalov
    Staal <--> Fisher

aaltjy lupas tulla illan aikana tekemään/hyväksymään nuo vaihdot joten yrjo ja JKBANG saa pelata heti ku nuo vaihdot tapahtunut..

Jäsen
    Paikka
    satakunta

Post Puolustuksen puheenvuoro

Puolustuksen puheenvuoro

Asvoisa liigan direktoraatti, olen syvästi pahoillani aiheuttamasta harmista jotka tulivat viimeyön peleissä tapahtuneissa ylilyönneissä. Vetoan asiassa kuitenkin "keltanokkaisuuteen tässä pelimailmassa". En ollut tutustunut koskaan aiemmin konsolifin sivustoon. En täten voinut tietää kaikkia sääntöjä peleissä.

1. Myönnän syyllistyneeni ääliömäiseen pelikäyttäytymiseen osassa pelaamistani liigan otteluissa, syvät pahoittelut tästä kaikille "uhreiksi joutuneille". Ei tule toistumaan.

2. Tämän liigan sääntöjä aluksi (liigan alkaessa) lukiessani, puhuttiin pelaajavaihtojen sallimisesta. Ei kuitenkaan mainittu ettei pelaajavaihto ole sallittua kuin tietyissä rajoissa (nyttemmin korjattu sääntöihin). Kun pelaajavaihtokutsuja minulle sateli niin päätin "oman ylilyönnin" aikana että ihan sama vaikka hyväksyn kaikki, tietämättä seurauksia (liigasta sulkeminen). Tässä asiassa vetoan keltanokkaisuuteen näissä geimeissä. Pelaajavaihtojen rajallisuutta ei voi tietää ensikertalaisena, jos säännöt eivät ole riittävän tarkat. Ei voi olettaa että kaikki tietävät sääntöjen kaikki hiljaiset säännöt. Tästä kritiikkiä myös liigan järjestäjälle.

Tulen tekemään minulle osoitetut peruuttavat pelaajavaihdot maanantai aamuun mennessä (kun pääsen PS3 lähelle).
    Tulen myös jatkossa noudattamaan, nyt kantapäänkautta opetuksena saamiani ohjeita ja sääntöjä

Ystävällisesti minulle langettamaanne tuomiota kunnioittaen ja armahdusta tässä liigassa toivoen
    AALTJY

Jäsen OlviTenu:n Avatar
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

PSN ID: OlviTenu

Vastaus: Puolustuksen puheenvuoro

Lainaus Viestin lähetti alunperin aaltjy (Näytä viesti)
    Ystävällisesti minulle langettamaanne tuomiota kunnioittaen ja armahdusta tässä liigassa toivoen
    AALTJY
    Nyt kun asian kääntää näin päin, melkein voisi antaa armon käydä oikeudesta. Kyseessä nähtävästi kuitenkin ajattelemattomuus.

Se minua vaan lähinnä kiinnostaa, että miksi joku näitä ryöstöjä yrittää tehdä? Mikä on selitys tähän?

Liigan TJ:n päätettävissä tämä. Minä olen sitä mieltä että vaihtojen hyväksyjän voisi tässä tapauksessa armahtaa, mutta hyvää selitystä haluaisin kuulla vaihtojen ehdottajalta, että miksi lähtee ehdottamaan ihan järjettömiä vaihtoja?

Jäsen
    Gamer IDt

Vastaus: Puolustuksen puheenvuoro

Lainaus Viestin lähetti alunperin aaltjy (Näytä viesti)
    Puolustuksen puheenvuoro

Asvoisa liigan direktoraatti, olen syvästi pahoillani aiheuttamasta harmista jotka tulivat viimeyön peleissä tapahtuneissa ylilyönneissä. Vetoan asiassa kuitenkin "keltanokkaisuuteen tässä pelimailmassa". En ollut tutustunut koskaan aiemmin konsolifin sivustoon. En täten voinut tietää kaikkia sääntöjä peleissä.

1. Myönnän syyllistyneeni ääliömäiseen pelikäyttäytymiseen osassa pelaamistani liigan otteluissa, syvät pahoittelut tästä kaikille "uhreiksi joutuneille". Ei tule toistumaan.

2. Tämän liigan sääntöjä aluksi (liigan alkaessa) lukiessani, puhuttiin pelaajavaihtojen sallimisesta. Ei kuitenkaan mainittu ettei pelaajavaihto ole sallittua kuin tietyissä rajoissa (nyttemmin korjattu sääntöihin). Kun pelaajavaihtokutsuja minulle sateli niin päätin "oman ylilyönnin" aikana että ihan sama vaikka hyväksyn kaikki, tietämättä seurauksia (liigasta sulkeminen). Tässä asiassa vetoan keltanokkaisuuteen näissä geimeissä. Pelaajavaihtojen rajallisuutta ei voi tietää ensikertalaisena, jos säännöt eivät ole riittävän tarkat. Ei voi olettaa että kaikki tietävät sääntöjen kaikki hiljaiset säännöt. Tästä kritiikkiä myös liigan järjestäjälle.

Tulen tekemään minulle osoitetut peruuttavat pelaajavaihdot maanantai aamuun mennessä (kun pääsen PS3 lähelle).
    Tulen myös jatkossa noudattamaan, nyt kantapäänkautta opetuksena saamiani ohjeita ja sääntöjä

AALTJY
    Otan myös omille harteille noista säännöistä sen verran että ne nyt ei ollut ihan tarkimmasta päästä, mutta myös itse keltanokka TJ:n ominaisuudessa, joten opettelemista on.

aaltjy on toiminut tämän ylilyönnin jälkeen mallikelpoisesti mm. tämä viesti ja ottanut lakin kouraan ja oppinut kantapäänkautta miten liigassa toimitaan ja kuin oli vielä keltanokka näissä liiga touhuissa niin ei voi kaikkea toki tietää... Tämä sama juttu pätee myös Suttilansuteen eka liiga missä pelaajavaihdot mukana.

Päätös: aaltjy saa jatkaa liigassa, niskassa toki ISO VAROITUS

Saat jatkaa pelejä heti kuin olet käynyt tekemässä nuo vaihdot.

Toivon että tämä asia oli nyt tässä ja tätä ei vatvota montaa sivua eteenpäin. Vaikka päätös muuttui niin tämä ei tarkoita sitä että perseily jatkuu toivotaan että viimeistään nyt kaikki on sisäistänyt säännöt ja liigan tavat.

yrjoo ja JKBANG saatte jatkaa pelejänne heti ku nuo vaihdot on tehty. Kaikki saa siis pelata kaikkia vastaan siinä vaiheessa ku vaihdot ok.

Jatketaan liigaa hyvässä hengessä eteenpäin.

Jäsen
    Gamer IDt

Vaihdot nyt ok joten pelit käyntii todenteolla.

Tämä ei ollut mikään mukava soppa selvittää en halua toista samanlaista, joten pistäkää kokit se kauha taskuun

Jäsen
    Paikka
    HUT / HC Kemijarvi
    Gamer IDt

PSN ID: MrMarjamaa

Mikä jengi mulle? Pistin yv:llä viime viikolla listaa tulemaan...

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: wekinho

Lainaus Viestin lähetti alunperin lagerhoff (Näytä viesti)
    Mikä jengi mulle? Pistin yv:llä viime viikolla listaa tulemaan...
    Liigan ulkopuolinen kävi katsomassa TJ:n postauksia ekalla sivulla..

9.MrMarjamaa / Montreal

Jäsen
    Paikka
    HUT / HC Kemijarvi
    Gamer IDt

PSN ID: MrMarjamaa

Lainaus Viestin lähetti alunperin wekinho (Näytä viesti)
    Liigan ulkopuolinen kävi katsomassa TJ:n postauksia ekalla sivulla..

9.MrMarjamaa / Montreal
    Oho, hoksannu ekaa sivua selata sen kummemmin, kuin vilkaista aloitusviestiä!

Tänään liityn töitten jälkeen ja aloitan pelit, keskiviikko-perjantai akselin olen pääsykokeissa joten pelaamaan en tuolloin pääse.

Jäsen
    Gamer IDt

PSN ID: JKBANG

Philadelphia maalivahti kaupoilla. Bryzgalov kaupan.

Jäsen
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

PSN ID: Miksa81

Flames askissa ainakin jonkun aikaa, löytyiskö peliseuraa??

Jäsen
    Gamer IDt

PSN ID: moiski

Anaheim liittyy ja aloittaa urakkansa klo 20 jälkeen

Jäsen
    Gamer IDt

baritoni liittyy liigaan, odottelen vielä Meritähdeltä ja Kissakulta vastausta ovatko aikeissa liittyä liigaan heti ku äijiltä vastaukset saatu ei oteta enempää pelaajia kehiin.

Jäsen
    Paikka
    Chicago
    Gamer IDt

PSN ID: baritoni

Jees... Suunnataanpa sitten vaihteeksi keskelle USA:n mannerta, Raleighin keskikokoiseen kaupunkiin, Carolinan GM:ksi.

Game on!

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

Nyt ois Washington pitkään linjoilla, muutama tunti ois ny pelivalmiudes!

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

pelit alkaa hyvin ku kuva katoaa 3minuutiks ja kun palaa niin tenu iskeny 1-0! Ei näitä lisää.

Jäsen OlviTenu:n Avatar
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

PSN ID: OlviTenu

Lainaus Viestin lähetti alunperin jebadinho (Näytä viesti)
    pelit alkaa hyvin ku kuva katoaa 3minuutiks ja kun palaa niin tenu iskeny 1-0! Ei näitä lisää.
    No, et ehdottanu re-matchia joten mennään varmaan tällä? 1-1 erätauolla tilanne...

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

joo en siis pahalla tarkottanu, ite näköjää taisin sen jalalla sen hdmi:n pois vetästä ku muutenki vähä löysällä.

Jäsen
    Gamer IDt

rijukin kanssa tänää peli jumitti 1.erää pelattu noin 10min tilanteessa 0-0 (ea ei merkannut kummallekka peliä), jatketaan huomenna loppuu....

Jäsen
    Gamer IDt

PSN ID: moiski

Anaheim aloitti urakkansa todella kivuliaasti kahdella tuntuvalla tappiolla ja tuntui olevan hieman lagiakin minulla joten en viitsiny enempää pelailla. Tänään ei linjoilla suomen matsin ansiosta

Jäsen
    Paikka
    Lappeenranta
    Gamer IDt

PSN ID: osmose_76
    Voisin pyrkiä mattimyöhäisenä mukaan. Olen pelannut (lue: ollut heittopussina) aiemmin miksan liigassa ja vedin tuota verkkoliiga 2:ta. PSN: osmose_76

Sivu 5 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112131415 ... ViimeinenViimeinen

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •