Tämä on keskustelu F.G katsastaa, SOCOM - Klaanitoiminta alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Socom alueella: Nostetaanpas tää ylös kun on toistaiseksi vielä haku päällä . Etsimme 3-4 foorumi lukutaitoista ja aktiivista pelimiestä ! F.G on ...
Nostetaanpas tää ylös kun on toistaiseksi vielä haku päällä . Etsimme 3-4 foorumi lukutaitoista ja aktiivista pelimiestä ! |
Last edited by Appice; 06.10.2009 at 18:31.
-Appice-
onko siitä jo niin kauan ku F.G alotti :S Olin nappaajan ja pioneerin jälkeen eka pelaaja siinä |
Innolla odotan millaisia campfestejä tulee kun pelailaan matseja. |
Meikä vois tulla pellaa sukkaa klaaniimatsei? |
No kysäse meikänkin puolesta, notta miten on asian laita... saanko tulla, vai miten on? Siikiltä tuskin ees tarvii kysyä |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Last edited by Appice; 04.03.2009 at 09:35. Syy: Tarksitus
-Appice-
Vieläkö papat kattelee? Aattelin että jos voisin tulla teiän rosteriin hilluun niin voisin ehkä mäihällä joskus pelailla matseja. Oon kyl nyt armeijassa nii aika heikosti on tota peliaikaa mut ehkä sit jossaki välissä |
[zD] Suola
Rosteriin tarvittais 3-4 ukkoa lisää. |
Last edited by Tunnettu; 26.05.2009 at 09:47.
Kyllä , F.G :llä haku päällä , yv:tä mulle niin katellaan tai sitten rekry osion kautta sähköpostilla osoitteessa Admin - Home |
Last edited by Appice; 13.06.2009 at 14:31.
-Appice-
Nostetaanpas tää ylös kun on toistaiseksi vielä haku päällä . Etsimme 3-4 foorumi lukutaitoista ja aktiivista pelimiestä ! |
-Appice-
meikähän jopa voisi tulla pelailemaan jos uskallatte ottaa mut joukkoon iloiseen. |