Tämä on keskustelu Tekniset ongelmat, SOCOM - Yleinen alueella, joka on osa-alue Yhteisö - Socom alueella: Serverit lienee tällä hetkellä alhaalla, en mä pääse ainakaan nyt online lainkaan Täällä myös marinaa aiheesta...toivottavasti ei nyt mikään pysyvä ...
Serverit lienee tällä hetkellä alhaalla, en mä pääse ainakaan nyt online lainkaan |
PSN: GimbleFIN Online pelit käsittelyssä: Battlefield 3, Uncharted 3, Catan. Pelivideoita.
No tietenkin heti seuraavalla yrityksellä turhan ketjun luomisen jälkeen alko toimiin LOL |
PSN: GimbleFIN Online pelit käsittelyssä: Battlefield 3, Uncharted 3, Catan. Pelivideoita.
joo ei sinänsä turha....itekkin tappelin jossain vaiheessa puol tuntia mut sit riitti se startin näpytteli...nyt ainaki just 1 kaveri pääsi, koitan ite jossain vaiheessa myöhemmin |
Muutamia bugeja ja ongelmia mitä itsellä on sattunut: |
Last edited by Viper7; 07.09.2008 at 20:57.
Yks vinkki joka vissiin saattaa liittyä moneenkin mainituista ongelmista, lägillä saattaa olla näppinsä tässä pelissä...pelaillaan mielummin 8 vs 8 pelejä, ainakin alkuun. Sitten jos/kun jollakulla on joku superyhteys niin sitä 32 pelaajan serverihommaakin voi alkaa varovaisesti kokeileen. Mut en mä oikein jaksa uskoa, että 32 pelaajan pelit toimii kunnolla nopeimmillakaan ADSL yhteyksillä? |
Itselläni oli Perjantaina ja Lauantaina, ettei peli mennyt verkkoon. Sunnuntaina tuota ei esiintynyt. |
Nyt pelaan:
Nyt näyttää toimivan huomattavasti paremmin. Olisko kestänyt 3-5min kun pelissä sisällä aloituksen jälkeen. |
Nyt pelaan:
Muut tekniset ongelmat ovat tosin vieläkin messissä: ensimmäisellä pelikerralla lagi oli aivan sietämätön. Toisella kerralla lagista lähestulkoon päästiin, mutta ääniä ei kuulunut kuin muutaman ekan minuutin. Serverikin, jolla pelasin (suomi-server) oli laginen (jatkuvasti tuli sitä "yhteyshäiriötä"). Liekkö johtui hostista sitten? |
Nyt peleihin pääsee nopeesti mutta itse peli on kidutusta, koska 20sec välein tulee jonkinlainen disconnet ja koko äijä vaan jumitaa paikallaan. Todella mukavaa kun olet juuri 1vs1 tilanteessa ja et voi tehdä yhtikäs mitään |
Ei johtunu näkäjään, samanlailla pätkii_koko_ajan |
Itselläni satunnaisesti peli töksähtää sekunniksi tai pariksi ( se kuvio ruudun keskellä, ylhäällä ), tiukassa tilanteessa varma häviö siis. |
En ole huomannut vielä mitään muuta eroa kuin että vähän väliä ruudun yläosaan tulee punainen iso x ja silloin ukko pysähtyy kykkimään eikä reagoi mihinkään. |
"Tutkimuksessa kerrotaan, että paljon pelaavat lapset menestyvät huonommin koulussa, joutuvat tappeluihin useammin ja lihovat" -MCV UK
Metropoli // Finnish Lions // puhdasta verkkopelaamista jo vuodesta 2003.
Mulla on ollu samaa ongelmaa ja kerkesin jos luulla, että vika on ohjaimessa. |
Onhan tuo itselläkin tuo hetkellinen freezaaminen nostanut pulssia, eilen oli aika hauskakin tilanne. Plänttäsin pommin ja jäin sitä vahtimaan. Ensin on rauhallista, jes, vielä muutama sekunti niin voitto on käsillä. Sitten ruutuun ilmestyy eri suunnista kaksi vihua ja ruutu jämähtää siihen n. kahdeksi sekunniksi. Huhhuh! Onneksi tarina kuitenkin päättyi onnellisesti. |
I'd hit it.
http://forum.consolegaming.eu/showthread.php?t=89291 |
No niin, eli vanhempi save pois. Tämä kävi mulla mielessä, kun Debug koodien kanssa pitää vanhemmat aina poistaa, mutta sitten ajattelin että kait julkisessa päivityksessä ei ole ongelmaa. No näyttäisi olevan, pitää poistaa save tai poistan nyt kaikki savet ja alotan tyhjältä pöydältä. |
Nyt pelaan: