Tämä on keskustelu DCFINin tulevaisuus? RetroFIN tilalle? Täh?, Tiedotus ja DCFIN Crew alueella, joka on osa-alue DCFIN alueella: Odottelen edelleen sitä sigmaticin vastausta. No tässä tapauksessa syy on kyllä ihan täysin minun. Pahoittelen....
Odottelen edelleen sitä sigmaticin vastausta. No tässä tapauksessa syy on kyllä ihan täysin minun. Pahoittelen. |
Sigmatic vastasi, ja homma skulaa nyt. Paitsi, että kanta osoittaa väärään koneeseen vissiin... Pitääpä koettaa korjata. |
|
.:Kennedy:.
www.retroland.net
|
Se toimii. Ihan oikeasti! |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
|
Frank - tee |
|
Last edited by FrankNyberg; 11.12.2002 at 11:09.
Densha de Gohon on täällä todella hyvät ohjeet joilla pelaaminen onnistuu ilman mitään vaikeuksia. Tokyo Bus Guideen löytyy GameFaqsista FAQ jolla pääsee myös pitkälle. Hermoja vaaditaan kyllä molemmissa peleissä, varsinkin bussikuskin homma on pidemmän päälle ärsyttävä ainaisen uudelleenaloittamisen takia. Junan kanssa taas täytyy olla millintarkka jos haluaa hyville pisteille. |
Kyllä, DCFin elää ja voi taas hyvin. Uusi henkilökin liittyi tiimiin arvostelemaan pelejä: Gambler! Hänen ensimmäinen arvostelu löytyykin jo sivustolta. |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
|
Nyt pelaan:
Aivan, minä olen siis DCfinin uusi jäsen. En vaivautunut lukemaan tämän ketjun kaikkia viestejä Retrofinistä, yms... |
Vitonen Entertainment
"Cause it would take a lot more hate than you - to stop the fascination, Even with an iron fist, more than you got to rule the nation, when all I got is precious time"
|
Niin, mutta jos sivu käsittelisi jatkossa kokonaisvaltaisesti Segaa. Yksi pelihistorian parhaimmista, ellei paras pelitalo; juttua varmaan riittäisi. |
Vitonen Entertainment
"Cause it would take a lot more hate than you - to stop the fascination, Even with an iron fist, more than you got to rule the nation, when all I got is precious time"
Pidetään Dreamcast-puoli Dreamcast-puolena, vaikka Segan kone onkin. Juttuja tuolle koneelle riittää ihan tarpeeksi... |
|
Nyt pelaan:
Hiljaista on... eikö porukalla ole fiilistä kirjoittaa sivulle? No, en ole itsekään vähään aikaan kirjoittanut, mutta olen jo muutaman viikon paiskinut töitä Shenmue-läpipeluuoppaan parissa. |
Last edited by Karri; 17.02.2003 at 16:31.
Vitonen Entertainment