Tämä on keskustelu Achievement Support - Yleinen keskustelu & parannusehdotukset, Xbox 360 - Achievement Support alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Kaikki ideat, kysymykset, ehdotukset, kritiikki ja muu lörpöttely tänne. Sana on vapaa, mutta muistetaan toki käyttäytyä. Eihän me sentään mitään ...
Kaikki ideat, kysymykset, ehdotukset, kritiikki ja muu lörpöttely tänne. |
"Älä osta mitään GameStopista -päivä" on hyvä pitää joka päivä.
http://www.xbox360achievements.org |
Gamertag: Dereg80
Kyllä. |
Noihin otsikoihin voisi keksiä jotain, jotta ne erottaisi saman pelin muusta keskustelusta. Nytkin klikkasin etusivulla Left 4 Dead aihetta, mutta se olikin vain Achievement-lista. Pieni ongelma, mutta silti hyvin häiritsevä. |
"Scissors are over powered. Rock is fine." - Paper
Raptr
lisäilin topiccien perään [AS], jos se helpottaisi asiaa jonkin verran |
Ok. Linjaan tuon tohon viestiin. |
ihan sama mihin tämän ketjun pistätte, mutta saiskos nämä tämän tyyliset ketjut pois näkyvistä Uusimmat viestit alueelta, näkyy siellä, vaikka olen ruksannut Xbox viestit näkyvistä pois |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Toivottavasti postailen oikeaan aiheeseen. No, jokatapauksessa. Olisi tuossa pelikaupassa myynnissä halo 2 - collectors edition, ja tahtoisin tietää saako tästä pelistä gamerscorea? Peli on ilmeisestikkin wanhalle xboxille, jolloin ei saanu gamerscorea(?). |
Mulla ei oikeen ole hajuakaan mihin dumppaisin tän mun kysymyksen, mut saako tuota achievement- juttua jostain päälle/pois? Siis sitä, että se ilmestyy aina ruudulle kun on saanut jotain läpäistyä tms. Mulla ei enää jostain syystä näy ne, enkä oikeen tunnu mistään asetuksistakaan mistään päin konetta löytävän semmosesta... |
Guide auki. Oikealle sinne asetuksiin ja sieltä valintaan notifications. Sieltä voi joko laittaa ilmoitukset päälle tai pois. Ja ilmoituksethan sisältää nämä "henkilö A tuli online", "sait viestin", "sait achin" jne. |
Hei, |