Tämä on keskustelu Mass Effect -peliapu, Xbox 360 -peliapu alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Auttakaa tyhmää.Aloitin pelaamaan MassEffectiä ja olen jo jumissa ensimmäisessä kentässä.Eli miten sen oven saa hakkeroitua auki,kun on munannut sen nappien ...
Auttakaa tyhmää.Aloitin pelaamaan MassEffectiä ja olen jo jumissa ensimmäisessä kentässä.Eli miten sen oven saa hakkeroitua auki,kun on munannut sen nappien painamisen ensimäisessä yrityksessä?Kone neuvoi hommaan jotain geeliä.Hommasin sen,mutta homma ei edennyt sen jälkeen.Odotan kauhulla jatkoa,koska englannin kieli ei ole vahvinta aluettani.:confused: :( |
|
Vinkki : Voit muuntaa aseita ja muita tavaroita, joita et käytä geeliksi. |
Hmm, ongelma Noveriassa: |
|
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
|
Olen kohta aloittamassa tätä peliä, ja te pelin jo läpäisseet, kysymys: |
|
|
|
Werty.Reel Everything is DoubleFine Twit Wollocks
"My relationship with gaming is like mämmi. Looks like shit but tastes halfway decent."
No niin, kiitos ja kumarrus teille. Eiköhän se universumin pelastaminen lähde käyntiin hyvin näillä eväillä. *fiilistelee Special Edition -boksiaan* |
Kehitin hahmoni Ramboksi ja sen takia en saa kaikkia laatikoita auki.(Ei elektroniikkakykyjä)Muilla hahmoilla joukossa on kykyjä.Joten miten saan hyödennettyä muiden kykyjä käyttööni?Ja kuten arvostelussa sanottiin,niin ohjekirja olisi voinut olla paljon parempi! |
|
|
|
Kun Citadelissa on se hamar (this one likes to preach about Enkindlers) jolla on kismaa sen vartijan kanssa. Niin kun haluisin ostaa sille sen jonku evankelistaluvan, niin mistä kyseisiä lupia saa? |
|
-=pelimies on erimies=-
Noniin. Eli oon Eletania-planeetalla, ja täältä löytyy toi peilipallo Prothean artifakti. Siihen pitäis työntää se Asari Consortilta saatu kapistus, mutta jostain syystä tää ei onnistu. Kun valitsen examine, tulee ilmotus että tohon vaaditaan joku oudon mallinen avain ehkä, ja luultavasti en ikinä selvitä asiaa? Missä vika? |
Nyt pelaan: Halo Reach (xo), Starcraft 2 (pc)
Nyt odottelen: Deus Ex 3 (pc)
Jumissa Noveria, Benezia.. |
Voiko pelissä aloittaa uuden pelin kovemmalla vaikeusasteella vanhalla hahmolla ilman, että vaikeusaste pitäisi vaihtaa itse pelissä? |