Tämä on keskustelu GTA IV -peliapua yksinkertaiselle, Xbox 360 -peliapu alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Valitettavasti oma oikea elämä on rajoittanut pelaamista niin paljon, että oon vasta vajaat 2h ehtinyt pelailemaan, joten oon luonnollisesti melko ...
Valitettavasti oma oikea elämä on rajoittanut pelaamista niin paljon, että oon vasta vajaat 2h ehtinyt pelailemaan, joten oon luonnollisesti melko newbie tässäkin pelissä. |
Kiitos. |
Mistä mahtaa löytyä paikka, josta saa tämän paljon puhutun offline-multiplayerin aloitettua? Vai liekö tornihuhua koko moodi? |
"UNIX is basically a simple operating system, but you have to be a genius to understand the simplicity."
Pelikoneet: Xbox 360 120 GB, PS3 Slim 250 GB, Wii Black Edition, Xbox (mod) 120 GB, PS2 slim (SCPH-90000), PC (Phenom II X6 | 8 GB | Radeon HD 6950 DirectCU II | Win7)
Muistan nähneeni jossain vaiheessa kuvan, että pelissä pystyi ostamaan jonkun takaluukusta aseita. Nyt sitten kysymys kuuluukin, pystyykö tässä siis ostamaan joltain ns. exta-aseita vai ovatko ne samat kun niissä "aseliikkeissä"? Jos siis jostain edes pystyy. Eikä tarvitse kertoa keneltä saa, kun itse kivempi etsiä. |
Veikkaanpa että tuolla co-op 2-4 tarkoitetaan noita biljardeja sun muita ajanviete-mini-pelejä. Ainakin SA:ssa oli niitä mahdollista pelailla kaveria vastaan/kanssa, joten eiköhän tässäkin. Paras skenaariohan olisi että löytyisi tehtäviä joita voisi tahkota kahdestaan, mutta eiköhän se ole jätetty multiplayerin huoleksi |
Hyllyssä: SFIV, Killzone 2, LBP, Fallout 3, MGS4, GTAIV, MS, HS, AC, Uncharted: DF, DMC4, CoD4, Burnout Paradise, NFS: Carbon, flOw, Tekken 5: DR Online, LocoRoco Cocoreccho!, HVB, CAC!, SSHD, Pain, WipeOut HD
Onko kellään mitään hyvää neuvoa siihen snow strom tehtävään. Se kun pitää hakea ne huumeet sieltä vanhasta sairaalasta. Niin kauan menee hyvin kunnes ne poliisit ryntää paikalle. Vähän vaikea päästä pihalle kun uloskäynti on täynnä poliiseja ja niitä tulee koko ajan lisää.... |
Slay Radio - Go retro!
Mistä saa veneen tai crossi? en ole pelannut kauaa mutta ei löydy vaikka kunka ettis.... kiitos etukäteen? |
Vein ensimmäisen Stevien pyytämän auton talliin, mutta ei ole tullut vielä seuraavaa autovaatimusta. Kestääkö siinä vain tovi vai bugaako? |
Last edited by olge; 06.05.2008 at 15:16.
no kyl