Tämä on keskustelu Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu, Xbox 360 -peliapu alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Viestin lähetti alunperin jones17 Sellaista kysyisin, kun olen tässä vaihtamassa xbox profiilin, mitä olen nyt käyttänyt, gold jäsenyyden toiselle profiililleni ...
Hyvin todennäköisesti esim. multiplayerissa kerätyt levelit ja challenget ovat gamertag kohtaisia eivätkä siis siirry toiseen profiiliin. |
"Nyt loppuu se narina! Täti on hyvä ja käyttää tuikuttimia!" - Pirk
No olen tätä hommaa sen takia tekemässä, kun luulen vähän, että gamertagini on varastettu. Mutta jos joku osaa sanoa, mistä sen tietää, jos gamertag on varastettu? |
Pystyykö aseiden challengeja menemään läpi private matsissa kaverin kanssa, tai pelaamalla samalta konsolilta, eli split screeniltä jos on toinen ohjain? |
Eli käytännössä pistän vain toisen ohjaimen konsoliin kiinni ja voin antaa ukon olla ja toisella suorittaa challengeja? |
saa niitä suoritettua mutta split screenissä ja tossa multiplayerissä on omat statsit molemmissa, eli jos suoritat niitä split screeninä niin ne ei näy ku meet liveen pelaamaan muita vastaan |
Tällä hetkellä pelattavana: MW3 Odottelee: AC 3
Juu totanoin... Mietin että miten on ku haluun MW2 liveen pelaamaan (aika on) ja se lataa kaikkia pelimuotoja 1t tai vähemmän. Mennee hyvin kauvan ennen kun se löytää nettiin... Apujaa!!! Pelastaisitte mun uudenvuoden!!!! Kiitos jo etukäteen ja onnellista uutta vuotta 2011!!!! T. Token |
Terve! |
Morjensta vaan kaikille. Onko kellää ongelmia löytää MW2:sta kunnon servereitä? Tarkoitan tällä sitä että, pingi ei pyöri 600:ssa, ko. serverin host ei ole esim. jenkeistä tai jostain kauempaa jne.. Nykyisin pääsee pelaamaan vain TDM matseja, vaikka pidän enempi Demolition ja Domination tyyppisistä matseista.. Karttapaketti on mutta vaikuttaako se edellämainittuihin asioihin..? Vastailkee jos on kokemuksia ja kaikki mielipiteet otetaan vastaan. |
Millä laitteella pelaat? Ainakin ps3:lla löytää ihan ok matseja TDM & Domination joita itse pelaan välillä, ei sitä voi tietääkseni valita mistä hosti tulee. Karttapaketti saattaa vaikuttaa pelaajamäärään, sillä se etsii kanssapelaajia keillä on myös karttapaketti. PC:llä löytää tosi huonosti pelejä, TDM ainoo josta saattaa löytyä jos sieltäkään hyvällä hostilla, onhan peli jo 2,5v vanha ja pelaajat ovat siirtyneet black opsin & mw3:sen pariin. Jos sulla on konsolilla mw2, niin voit poistaa gamedatan niin se poistaa map packit samalla ja asennat vaa uusiks etkä asenna map packei, niin kattoo jos sitte löytys paremmin. PC:llä ei varmaankaan voi poistaa map pakettia steamista, korjatkaa jos olen väärässä. |
- Make