Tämä on keskustelu Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu, Xbox 360 -peliapu alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Pahoitteluni, jos tämä "oikeus" ei minulle kuulu, mutta päätin helpottaa kaikkien työtä ja tein ketjun koskien Call Of Duty: Modern ...
Pahoitteluni, jos tämä "oikeus" ei minulle kuulu, mutta päätin helpottaa kaikkien työtä ja tein ketjun koskien Call Of Duty: Modern Warfare 2 ja siinä ilmeneviä pelillisiä ongelmia, koska eiköhän kyseinen ketju olisi jossain vaiheessa tehty. |
Odotuslistan kärjessä: Metal Gear Solid: Rising ja Ghost Recon: Future Soldier
Nyt hyllyssä: Battlefield 3, CoD Black Ops, CoD MW2, CoD WaW, Forza Motorsport 3, GTA IV, RE5, Gears Of War 2, Fable2/Halo3 (Bundle), Battlefield: Bad Company 2, NHL 09 ja Alan Wake
Onkos kenelläkään sellaista ongelmaa moninpelissä(siis Livessä) että kun Custom Class:it voi tehdä niin kuin haluaa mutta kun peli alkaa niin asevalikot onkin ihan vakiot??? |
Meikäläisellä tulee nettipelin aloittaessa ilmoitus "Your account is not allowed to play on Live". |
Terve. Kyseisessä pelissä pieni ongelma. Pelasin tehtävät aloittelija tasolla läpi, näyttää että 50% suoritettu. Nyt meno stoppasi Museum tehtävään, en löydä mitää mitä siellä pitäisi tehdä, ja nyt en pääse peliä jatkamaan.....vinkit ja neuvot enemmän kuin tarpeeseen tulisi...Kiitos! |
Voiko Xboxilla Pelata tätä peliä livessä kaksi pelaajaa samalta koneelta? |
Uuden langattoman kaapelimodeemin kanssa ongelmia. Kun yritän hakea servereitä, netti katkeaa kokonaan. Muiden pelien moninpelissä ei ole samaa ongelmaa (mm.nhl10). Ja boxi on liitetty modeemiin rj45 kaapelilla. Missähän vika piilee ? |
NYT: BF3
Pelejä vaihtoon!
Päätin pitkästä aikaa pelata Modern warfare 2:sta.. ei löydä servuja, aiemmin toiminut moitteettomasti, ja kun tarpeeksi kauan niitä ehtii niin lentää ulos livestä, Scientific atlantan modeemi kyseessä, apuja! :I |
Moro,en pääse nettiin pelaamaan, kun tuo jämähtää tuohon ikkunaan missä on otsikkona "Online Status" ja sitten siinä on "Fetching Playlists ..." ja "Updating Rank and Unlocks ..." ja lopuksi on "Connecting to Matchmaking Server Complete" ja ei mene siitä eteenpäin... |
Vanha kysymys, mutta käy nyt ainakin portit avaamassa: |
Kokeilin ottaa modeemin palomuurin pois päältä, se auttoi, tietääkö kukaan onko tässä mitään muuta tehtävissä? :I |
Avaa ne portit tämän ohjeen mukaan: |
Sellaista kysyisin, kun olen tässä vaihtamassa xbox profiilin, mitä olen nyt käyttänyt, gold jäsenyyden toiselle profiililleni ja kun menen modern warfare pelin päävalikkoon, niin onko siellä samat suoritukset, mitkä olen tehnyt sillä toisella profiilillani? Tai pystyykö näitä levelejä ja challengeja ja muita ns. tietoja siirtämään sille uudelle profiilille, jotta ei tarvitsisi alusta asti taas alkaa tekemään niitä? kiitos vastauksista |