Tämä on keskustelu Crysis 2 - Tag highlighted items, Xbox 360 -peliapu alueella, joka on osa-alue Xbox 360 alueella: Ostin pelin eilen, ja olen "hieman" kaffella... 1. Peli ehdottaa aina visiirin avatessa "Tag highlighted items". Mitä hyötyä? 2. Miten ...
Ostin pelin eilen, ja olen "hieman" kaffella... |
1. Highlighted items tarkoittaa esim. vaihtoehtoisia reittejä, hyviä snipauspaikkoja, panoslaatikoita yms. Kun näitä "tagaa" X:llä (muistaakseni), ne jäävät näkyviin myös visiirin sulkemisen jälkeen, jolloin niiden hyödyntäminen on helpompaa. |
mikä tämän nanovision jutun idea on? |
Hienompi nimitys lämpökameralle. Ootko sä ottanut jonkun tutoriaaliraksin pois päältä optionseista? Mulla peli ohjeisti näistä jutuista alkumetreillä. |
lyijy möltti rikkoo kylki luut/sisus kaluja
Osaisiko joku sanoa mitä eroa on esim. DSG-1 aseessa olevilla sniper scopella ja assault scopella? Tiedän kyllä mitä tarkoittavat suomeksi, mutta en ole huomannut mitään toimintaeroja? |
Vasemmassa kädessä, kun näkyy näitä lisäominaisuuksia, mitä pukuun voi ostaa, niin olenko ymmärtänyt nyt oikein, että jokaisesta neljästä kategoriasta (A,B,X,Y) voi vain yksi vaihtoehto olla käytössä kerrallaan? |