UEFA 30,- + posti ?
Tämä on keskustelu M: muutamia pelejä (muoveissa), Xbox 360 - Pelit alueella, joka on osa-alue Microsoft Kauppa-alue alueella: UEFA Champions League 2006-2007 Call Of Duty 3 Gold Deadrising Command And Conquer: Tiberium Wars Että tämmösiä pelejä ois kaupan, ...
UEFA Champions League 2006-2007
Call Of Duty 3 Gold
Deadrising
Command And Conquer: Tiberium Wars
Että tämmösiä pelejä ois kaupan, uusia kaikki.
Postikulut ostajalle, kädestä käteen kauppa käy jos vaivaudutte Helsinkiin.
Tarjotkaa.
Last edited by holoc; 19.06.2007 at 17:08. Syy: virhe
UEFA 30,- + posti ?
C&C 35 sis.postit...... YV
Ei siinä, jos myyjä on oikeasti myymässä jotakin ja uskonkin, että tässä on
mutta
Ensimmäinen viesti k.o. käyttäjältä ja juuri rekisteröitynyt. Kai nyt jotakin kuvia olisi peleistä tarjolla?
PS3, Vita, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Mä oon nyt intissä. enkä saa kuvia Esille mut koitan Vkl:na. Täytyy mennä takas leirille![]()
En vaan luota tohon jätkään... ei millään pahalla.
Aika vaikeata huijata, jos tekee kaupat kasvokkain. Muita kauppamuotoja kannattaa ehkä miettiä tarkemmin - etenkin, jos kauppias ei suostu paljastamaan riittävästi henkilötietoja ja on uusi käyttäjä foorumilla. Tällä en tarkoita, että alkuperäinen ilmoittaja olisi siis huijari..
Noo ei tässä tarvii turhia todistella. Katotaan mitä tapahtuu. Eiköhän joku luota muhun että ostaa pelin ja sitäkautta ansaitsen hieman arvostusta.
Jos heität 20:lla dead risingin pasilaan, niin saadaan luottopuolta parempaan jamaan![]()
Käykö huomen? Lähen sunnuntaina takas inttii ja nyt pitää lähtee ulos. Voin tuoda sen nytki jos ehit vastaa mun viestii.Viestin lähetti alunperin QQ
mihin kaikki katosi? eka ollaa ostamassa sit ei vastata!!?
Jos Command And Conquer: Tiberium Wars on vielä myymättä, tarjoan siitä 25 .
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Ei tuu kesää. Sä et tota peliä suomesta saa uutena alle 50e niin saat kyl korottaa hiema tarjousta.Viestin lähetti alunperin Xbugs
Sit ois viel Sonic The Hengehod myynnissä. pari kertaa pelattu..
laitoin privaa
muoveissa olevia pelejä eivät divarit/pelikaupat huoli,koska sanovat niiden olevan pöllittyjä .nyt kiinnostaisi että mistä sait läjän hyviä peljä muoveissa? mummolta lahjaksi vai?
Viestin lähetti alunperin psilocybe777
No huh huh. Eli jos on pelejä muoveissa niin ne on automaattisesti pöllitty? Voi jesse. Itsellä on toistakymmentä vanhan boxin peliä vieläkin muoveissa koska ei vaan koskaan löytynyt aikaa niille ja nyt ei oikein jaksa enään innostaa. Noh, tietäähän ainakin että täällä ei kannata yrittää noita myydä kun tuo asenne näkyy olevan tämä...
Kovin epäluuloista porukkaa liikkeellä...
Mielestäni ihan aiheesta. Täällä foorumillakin noita huijareita sen verta liikkunut, että typerää se nyt vaan on uskoa kaikkia, jotka jotakin kaupittelevat.Viestin lähetti alunperin Grendel
Ja saahan sitä kysyä mistä pelit ovat tiensä löytäneet tälle henkilölle, muoveissa.
PS3, Vita, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.