7suosittelee
Tämä on keskustelu NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360] 3. kauden REKRY, Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Otsikon mukaisesti vielä muutamia pelaajia haetaan kuudentoista muun joukkoon 3. kaudelle mukaan tähän hyvähenkiseen ja hyvällä ydinporukalla jatkuneeseen liigaan. Mikäli ...
Otsikon mukaisesti vielä muutamia pelaajia haetaan kuudentoista muun joukkoon 3. kaudelle mukaan tähän hyvähenkiseen ja hyvällä ydinporukalla jatkuneeseen liigaan. Mikäli haluat liigaan mukaan ja olet aktiivinen pelaaja, tee vapaamuotoinen hakemus tähän ketjuun josta löytyvät ainakin seuraavat asiat: |
Haen liigalta kovia ja rehtejä pelejä mitä muutakaan? Pelaaminen on aina hauskaa. "Änäriä" olen pelannut iät ajat, historia on varmaan aika samanlainen kuin monella muullakin sarjasta kiinnostuneella. Pelaaminen alkaa NHL 95:sta jatkuu 2000-luvun alkuun, Siinä tulee stoppi kun peli ei kehity tai muutu rostereita lukuunottamatta mihinkään vuosiin. Littmanin aloitettua pelin pääsuunnittelijana ja skillstickin tullessa mukaan heräsi taas kiinnostus. NHL 08 en vielä pelannut enkä 09 myöskään juurikaan. Siitä lähtien näitä onkin sitten taas paukutettu aika huolella. Olisiko online pelejä nyt takana kympistä lähtien lähemmäs kahdeksan sataa. |
Dodii! |
Mäki haluun liigaan |
Dinhoooooooo
Mukaan, jos mahtuu ja pääsee. Aktiivisuuteni, pelitaidottomuuteni ja tapani ovat varmaan jo tulleet tutuksi |
Pakko myöntää, että mulla on ollu lepotilaa vähän ikävä |
Itsekin liigaan haluaisin. Oli noi divaripelit sen verran hauskoja, että haluaisi koettaa tasoa vielä kovemmassa kastissa. Liigalle löytysi kyllä aikaa varmasti eli ei jäisi siitä kiinni. Änäriä on tullut hakattua jostakin 2001 lähtien ja näitä kolmea uusimpaa boxilla melkoisen paljon. Muissa liigoissa konsolifinin divarin lisäksi oon ollut peliplaneetan parissa liigassa ja kivoja liigoja pääasiassa on ollut. Tuossa divarissa säännöt oli mielestäni hyvät ja järjestäjille kiitosta myös. Mainittakoon vielä ettei omaa pelityyliäni ole kritisoitu eli olen pelannut reilua kiekkoa muitten mielestä(?) |
Haluaisin päästä myös lätkimään , olen pelannut jonkin verran änäriä ja kaipaan tiukkoja matseja! Iltaisin ja joskus myös aika ajoin päivällä ehdin pelaan. Tähän mennessä en ole ollut yhdessäkään liigassa joka olisi pelattu loppuun asti muiden huonon aktiivisuuden takia joten toivon että tämä olisi ensimmäinen. |
Morjens! |
Aika vähän tuli hakemuksia, mutta voisi sanoa että laatu korvaa määrän. Hyviä tekstejä ja vaikuttaisi siltä että saadaan liigaan aktiivisia uusia tuttavuuksia jotka ovat samanhenkisiä. Seuraavat henkilöt on otettu liigaan: |