Tämä on keskustelu Kavereita Liveen!, Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: jusba1989 on nimimerkki ja bf2 mc tulee pelailtuu eli lisätkää vaa jos haluutte...
jusba1989 on nimimerkki ja bf2 mc tulee pelailtuu eli lisätkää vaa jos haluutte |
pelaaminen on hullujen hommaa...siksi sitä teen
Unoon pelaajia... LEIFFIII on gamertag (kolme iitä lopussa) |
Gamertag: eewokki. Tulee pelailtua BF2MCtä eniten :P |
Aktivoin Liven noin viikko sitten ja peliseura kelpaisi. Livetän 360:llä, mutta sille ei ole vielä Live-pelejä tullut hankittua, paitsi noita demoja (varsinkin Battlefield 2). |
- |
Last edited by Rhex Dexterous; 01.01.2007 at 05:52.
PDZ pelailen tällä hetkellä ja gamertag = lumsucuz |
Lappish on nikki. Toivottavasti joku laittaa niin näen miten tämänkin homma toimii |
PSN: Dansteri
masis gamertagilla pelaan itse, jos joku pelaa FN: Round 3 tai PGR3:sta. Varsinkin jos joku pelaa FN: Round 3 niin olisi kiva saada suomalainen vastustaja, vähän nuo jenkkivastustajat antavat lagin takia liian helposti pataan. :-) |
Last edited by kloever; 26.07.2006 at 20:39.
"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?"
Jos ketään kiinnostaa, niin minun gamertag on PHombre. Pelailen itse tällä hetkellä MotoGP 06, Battlefield 2:Modern Combat, ChromeHounds ja LOTR: Battle For Middle-Earth 2 Xbox Livessä |
|
"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?"
Meikäläistä saa myös lisäillä.. |
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
Pistäkää vaan juu. |
Tohon Battlefield 2:sen demoon, GRAWiin ja PES 5:seen etin pelaajia. Ei tarvii olla mitään pro porukkaa ja gamertag on TubezFIN |
- |
Last edited by bNa; 08.07.2009 at 23:29. Syy: .
360
|
GT: Talwar |
GT: Scatterbrain XO |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
gamertag:happokessu |
tapan zombeja kuin olisin voittanut lotossa eli hurmoksessa :rolleyes:
http://my.livecard.net/24749/happokessu.png
Nyt löytyy myös Battlefield 2. Gamertag: TubezFIN |
Mun nikki on robinho 1990 mutta pelaan vaan lomilla ja ostan live jutun vast ens kesänä.mul on kaikenlaisia pelejä |