Tämä on keskustelu Kavereita Liveen!, Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Gametagini on NCO ja pelailen silloin tällöin Top Spiniä ja Crimson Skiesiä sekä joulun jälkeen Project Gotham Racing 2:sta. Pistäkää ...
Gametagini on NCO ja pelailen silloin tällöin Top Spiniä ja Crimson Skiesiä sekä joulun jälkeen Project Gotham Racing 2:sta. Pistäkää ystäväkutsuja tulemaan vaan! |
Gamertag: NCO
Muuten, jos jollain on täällä Soldier of Fortune 2 ja Unreal Championship, niin lisätkääpä meikäläinen kaverilistaan tms. |
Jos tieto tulevista Live-peleistä ja mahtavista kilpailuista kiinnostaa, niin menkää ihmeessä vierailemaan osoitteessa: Livegamers.info |
Gamertag : Vrinok
This, is my world, and i see, what you don't, forever, wanting more, life breathes, from our souls.
|
Slay Radio - Go retro!
Gamertag: EzMa |
Olen pettynyt ihmisiin, en vain tiedä miksi!!
EDIT: Nyt tiedän...
Gamertag: Fudgeh |
Toight.
Minut löytää Livestä nimimerkillä Or1n ;> Tänään sain vasta toimimaan ja kokeilin tuota Unrealia.. Harmi vain, kun peliseurana oli vain brittejä ja jenkkejä + servu oli hidas.. |
I am not alive, thus I can't die. I won't give up even if my Ideal isn't fulfilled. My will, just as my regrets, won't ever end.
Nyt pelaan: Ikaruga, COD4
Mutkin voitte listoille lisätä jos PGR2 on lähellä sydäntä. |
Jee-Jee! Minutkin saa kaveriksi lisätä listoihin. Olen yleensä paikalla arkisin klo 16 jälkeen ja viikonloppuisin miten sattuu... |
Last edited by speediestpope; 14.12.2003 at 17:42.
Hätsäboudee ja suklaata kaappiin
Minutkin voi lisätä listoille. Pelailen yleensä iltaisin/öisin jotain 22-03. |
dasb00tFIN
dasb00t
Gamertag: Bytetech |
Last edited by Byte; 13.12.2003 at 12:48.
Tagi vaihtui. Entinen oli Pale Scarface. Nyt koneen vaihduttua uuteen vaihdoin myös tagin. Uusi gamertagini on esimula. Otan mieluusti kutsuja kaikentasoisilta pelaajilta. |
Minä, kun nyt varmistin Xboxin saamisen ja Livekin kohtapuoliin, niin laitanpa tässä ennakkoon tietoni. |
Last edited by Napakettu; 17.12.2003 at 20:31.
Meno on kovaa.
jeps.. liven sain tänään ja nyt sitte pelittämään ja kavereita tarvittaisiin |
joo mut voi lisätä kaverilistaan mun gamertag on BruteShark |
T.BruteShark
Joo mulle kans kavereita |
Last edited by Pottu; 23.12.2003 at 20:09.
Xbox Live! Gamertag: Pottu
Tuore Gamecuben omistaja
Täältä voitte hakea seuraa xbox liveen pelien, gamertagin, paikkakunnan, tai aktiivisuuden perusteella. |
Toight.
Pyysin muutamat Top Spinin omistatjat kaverilistalle, kun sain sen vihdoinkin toimimaan. Mieluiten sitten Exhibition-matseja, kun oma pelaajani on tehot sieltä huonosat päästä. |
Last edited by Napakettu; 23.12.2003 at 23:36.
Meno on kovaa.
Mä sain vihdoinkin LIVEN. Onko Wolffissa paljon suomalaisia pelaajia? |
Peliseuraa tarjolla myös täällä, peleinä PGR2, live demot ja Midtown Madness 3.Laittakaahan listoille.Gamertag on Long Play |
Gamertag:Longplay
Live pelit:PGR2, demot, Midtown Madness 3