Tämä on keskustelu Kavereita Liveen!, Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Live käy ja gamertagia mietin, niin voiko joku ilmoittaa gamertaginsa tähän jotta voin sitten myöhemmin kutsua peliin mukaan ja antaa ...
Live käy ja gamertagia mietin, niin voiko joku ilmoittaa gamertaginsa tähän jotta voin sitten myöhemmin kutsua peliin mukaan ja antaa vähän tietoa mulle tosta Livestä. Nimiä vaan! |
Gamertag : Vrinok
This, is my world, and i see, what you don't, forever, wanting more, life breathes, from our souls.
|
Last edited by AuDio; 08.09.2003 at 17:34.
This, is my world, and i see, what you don't, forever, wanting more, life breathes, from our souls.
Lähetin halonhakkaajalle invite-viestin mutta friend-lista oli täynnä. Pyysin JBL74:ää pelaamaan Moto Gp demoa mutta spelitti Ghost Reconia. Eikö joku voisi pistää tähän nimen ja olisi heti valmis tulemaan vähän pelaamaan....? |
|
Viikko pari sitten rekkasin vihdoin Xbox Liveen ja jäin pahasti koukkuun MotoGP:n demoon...yllätyin vähän itsekin addiktiivisen haastavasta ajamisesta rajatuilla demoversion radoilla, vaan minkäs teet kun kivaa on ja peli on hyvin tehty. |
Minäkin sain vihdoin (eilen) tuon Xbox LIVE! paketin ja olen nyt pelaillut NHL 2K3:sta ja MechAssaultia. Tällä hetkellä myös lainassa on RTCW jotain olen kerran yrittänyt. No onhan tuo live kyllä ihan hieno keksintö. Gamertagini on OsiriusX jonka olen jo kyllä lisännyt tuonne gamertag listaan. Nähdään joskus liven merkeissä. |
Monesti se lista on täynnä, mutta karsin sieltä joka päivä niitä joita ei ole näkynyt mutta kutakuinkin 100 siellä aina on... |
Jep, kourat hikisenä lopettelin justiinsa ensimmäisen livesession ja hauskaa oli jo ensimmäisellä yrittämällä. Harvinaisen sekava olo tuli kun toiseen korvaan suolletaan yhtäaikaa englantia, ranskaa, saksaa ja jotain "itäblokin kieltä". Ei nuo pari demoa kyllä pitkäksi aikaa riitä mutta saapahan vähän tatsia systeemiin. |
jep...itsekin tuli live torstaina hommattua ja lähinnä oon hakannut tota motogp2:sta. loistava peli, helppo löytää seuraa ja toimii hyvin. varsin addiktiivista mättöö. gr:it:täkin kokeilin hetken mutta ongelmana oli etten löytänyt oikein pelejä ja sitten kun löysin jonkun, niin huomasin olevani osana vuoropohjaista ghost reconia. ihan kiva ois tota jollain finskiporukalla joskus kokeilla. ensi viikon aikana ois vielä tarkoitus hankkia crimsönin taivaat, jotta jos joku näitä kyseisiä taideteoksia pelailee, nii kaveria voi minusta yrittää saada. |
Minut saa kutsua mukaan pelaamaan. Pelinä tällä hetkellä MotoGp2. Gamertag: Fourier |
Gamertag kekseliäästi FrankNyberg |
Te jotka MotoGP kakkosta hakkaatte ahkerasti voisitte (jos mahtuu..) lisätä meikäläisen listalle, mulla ei ole ketään vielä listalla joten peliseuran löytäminen on välillä kiven takana. Gamertag MetaCorax |
- Speed Defies Gravity -
No niin, nyt on Live-paketti hommattu ja Sampo Electron tilauksessa... Vielä vaan puuttuu Xbox |
Taitaa tuo Steel Battalion olla harvojen ja valittujen peli. Mulla ei ainakaan ikipäivänä ois varaa sen hankintaan (kun olisi aina muuta jotain halvempaa/hyödyllisempää mitä ostaa). |
No niin, nyt olen minäkin listassa, jee |
Itse olen mättänyt Chost Reconia sekä MotoGP demoa. |
gamertag ompi: Darthmake |
gamertagiksi osui armahtaja |