Tämä on keskustelu Guitar hero 3 co-op, Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox Live alueella: Eli mun GT:n saa lisätä vapaasti.Co-opia olis kiva pelailla mutta ei oikein tunnu pelaajia löytyvän..Mielellään suunnilleen saman tasonen pelaaja ku ...
Eli mun GT:n saa lisätä vapaasti.Co-opia olis kiva pelailla mutta ei oikein tunnu pelaajia löytyvän..Mielellään suunnilleen saman tasonen pelaaja ku itse olen. |
Ollaankin jo kavereita ennestäään, mutta mulle vois sopia GH3 co-op nyt kun GHWT on careerin osalta lähes läpikaluttu. En nyt kuitenkaan tiedä miten pärjään noille sun tilastoille, mutta jos vähän passiivisempaan rooliin tyydyn niin kyllä menee varmasti hyvin. Mulla ei ole kyllä valitettavasti missisippi queenia ja slow rideä lukuunottamatta FC:tä, mutta 99% löytyy lähes kaikista. TTFAT tuottaa sen verran ongelmia, että sitä en co-oppina lähe soittelemaan. |
Lantrek 2012 Livecrew
En oleta että tätä peliä vielä pelataan, mutta tarvitsisin jotain Expertillä pärjäävää pelaajaa auttamaan tuon 1,000,000 achievementin kanssa. Pitäisi siis pystyä läpäisemään niitä vaikeimpiakin biisejä ongelmitta. Mikkiä ei tarvita. |