Olis jo aikakin että saadaan tänne boxinkin puolelle tämä kun PS3:n puolella on jo. Olen heti mukana jos tämä homma onnistuu.
Tämä on keskustelu UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnauskeskustelu, Xbox Live -peliseura ja -turnaukset alueella, joka on osa-alue Xbox alueella: Tulossa olisi UFC turnaus jos vain tarpeeksi kiinnostuneita löytyy. Tänne myös keskustelut säännöistä....
Tulossa olisi UFC turnaus jos vain tarpeeksi kiinnostuneita löytyy.
Tänne myös keskustelut säännöistä.
Last edited by Darthmake; 07.08.2009 at 09:16.
Olis jo aikakin että saadaan tänne boxinkin puolelle tämä kun PS3:n puolella on jo. Olen heti mukana jos tämä homma onnistuu.
Ehdottomasti olisi kiinnostusta ja toivottavasti saadaan turnee pystyyn!
Messis ollaan.
Mitenkäs tuo toteutettaisiin?
Lähinnä millä fighterilla kukakin pelaisi?
Kinnostaa kyllä, kunhan nyt ensin saisin koko pelin hankittua..
"It's really weird. People drop 50-100 bucks on an SP game and know they will only get (at best) 40-80 hours of play out of it.
People, after having spent 50-100 bucks on an MMO, are complete animals when they realize they're bored after 100s of hours of playtime."
Xbox 360 : GreiziRamboX
Undisputed Online Championships
Sama kun manjilla eli kiinnostusta löytyy kunhan saan pelin käsiini.
Joo kiinnostusta olisi!
Millä painoluokalla ja onko CAF ukot käytettävissä?
Sääntöjä tuskin on vielä päätetty ja täällä niistä olisi tarkoitus keskustella.
Jos CAF:it tulee käyttöön niin painoluokka pitäisi olla väh. viikkoa ennen tiedossa, että kaikki halukkaat kerkeävät pelaamaan uran läpi ja tekemään ukon kyseiseen painoluokkaan.
Ja semmoinen sääntöehdoitus vielä, että JOKA erän alussa olisi pakollista käydä läppäämässä hanskoja kehän keskellä. Näin saataisiin eliminoitua erän alussa päälle ryntäykset ja erät alkaisivat tasaväkisestä tilanteesta...
[FL] Finnish Lions
Enpä lähtisi sille linjalle että aina kävisi uran läpi tehdäkseen johonkin tiettyyn painoluokkaan uuden tyypin. Mieluummin sitten ihan aidoilla ottelijoilla mentäis.
Ja tosta läppäyksestä, että alkaahan ne erät aina tasaväkisesti, molemmat omissa kulmissaan. Mutta itse ainakin "läppään käsiä" aina sieltä omasta nurkkauksesta niin siinä ehtii reagoida jos toinen hyökkää tuhatta ja sataa flying kneellä lärviin ^^
[FL] Finnish Lions
Jep, eli kyl kannattais sit vedellä ihan ufc äijillä ku luulen kans et uuden äijän tekeminen johonkin painoluokkaan voi olla aika turhaa vääntöä.
Olen mukana...
Olen mukana, kunhan eka hankin pelen halvalla (Kaveriltani)Voisin ehdottaa, että me voimme pelata CAF:illa, mutta pitää tehdä hahmon vuoksi painon. Haluaisin pelata itse hahmollani
![]()
Mielummin ihan UFC ottelijoilla jossain tietyssä painoluokassa. Vältyttäisiin sitten näistä mahdollisista super CAFeista.
Turnaus pitäisi käydä ehdottomasti vain UFC ukoilla. Painoluokka voisi olla light heavyweight koska siinä on "mielenkiintoisimmat" tyypit
Paras kolmesta pudotuspelinä karsinnat ja sitten finaalit esimerkiksi paras viidestä?
Mielenkiintoa on ja nimenomaan UFC:llä ei CAF ukoilla...
Ja millähän perusteella? Itse sanoisin että UFC:n välisarja (welterweight) on monipuolisin ja mielenkiintoisin painoluokka tällä hetkellä. ^^
Meinaatko että monta kertaa samaa vastustajaa vastaan? Ei kuulosta hyvältä. Mitä nyt kaverilta kuulin, niin PS:n puolella ensin pelattiin yksinkertainen sarja kaikkien osallistujien kesken, ja sen perusteella valittiin pudotuspeliparit.
Tuurilla on liian suuri osuus jos käydään vain yksi ottelu pudotus vaiheessa ja lisäksi saisi pelata hieman enemmän vaikka häviäisi.
Paras olisi yksinkertainen sarja, kun porukka on ensin jaettu lohkoihin esimerkiksi ufc levelin mukaan. Ja sen jälkeen pudotuspelit vaikka kerrasta poikki.